فال روزانه ۳ اردیبهشت ۹۸

و در نهایت می‌بینی آنچه هست میان تو و خداوند است، نه میان تو و مردم. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

سعی کنید بیشتر مطالعه کنید و اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف که ذهنتان را درگیر کرده بالا ببرید، این روش بهتر می‌تواند مشکلاتتان را حل کنید تا مشورت کردن با افرادی که هیچ علم تخصصی ندارند چرا که آنها ممکن است بر اساس خصومت شخصی به شما نظر دهند .

 

♉   اردیبهشت  ♉

ذهن فردی که به او علاقه‌مند هستید درگیر شما است و به پیشنهادی که به او داده‌اید فکر می‌کند، بهتر است عجول نباشید و به او اجازه و فرصت دهید تا  بیشتر فکر کند، زیرا در طول زمان می‌تواند جواب مختلف را در نظر بگیرد و تصمیم درست‌تری بگیرد.

 

♊   خرداد   ♊

بهتر است به فکر یک تحول یا تغییر جدی در زندگی خود باشید، فقط به یک شغل و پیشه متکی نباشید و حتی برای بیشتر کردن تجربیانت خود بهتر است کار‌های دیگری را نیز تجربه کنید، این کار ممکن است امتحان کردن یک نوع ورزش و یا رشته هنری باشد.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا کار جدیدی را شروع کرده‌اید و از بابت سود و زیان آن احساس خطر و نگرانی می‌کنید اما نگران نباشید و با خوش‌بینی کارتان را پیش ببرید و به تلاشتان ادامه دهید چراکه هیچ تلاشی بی‌نتیجه نخواهد ماند.

 

♌   مرداد   ♌

خداوند همیشه شما را مورد لطف و محبت خود قرار داده پس بهتر است احساس امنیت کنید و نگران اتفاقات پیش رویتان نباشید چراکه هر اتفاقی پیش آید به نفعتان خواهد بود و تاثیر مثبتی در آینده شما خواهد داشت حتی اگر در ظاهر ناخوشایند باشد و باعث ناراحتیان باشد.

 

♍   شهریور  ♍

به شدت مشتاق و علاقه‌مند به دیدار فردی هستید که مدتی است از او بی‌خبر مانده‌اید، بهتر است آشفته و پریشان نباشید و به خدا توکل کنید، ممکن است به‌زودی خبری بشنوید که شما را خوشحال و امیدوار کند و از این حالت سردرگمی بیرون بیایید.

 

♎   مهر  ♎

برای خود ارزش بیشتری قایل باشید و اینقدر خود را ناتوان فرض نکنید، شما می‌توانید از پس تمام مشکلاتتان برآیید و فراز و نشیب‌های زندگی را پشت سر بگذارید، وقتی در موقعیت قرار بگیرید متوجه خواهید شد که چقدر می‌توانید قوی و محکم باشید.

 

♏   آبان   ♏

پس‌انداز کردن و به فکر آینده بودن خوب است اما مهتر از آن خوب زندگی کردن است، پس بهتر است در کنار کار زیاد و تلاش‌ها و مال‌اندوزی کردن کمی هم به خودتان اهمیت دهید و در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنید چراکه این کار انرژی شما را برای ادامه کار بیشتر خواهد کرد.

 

♐   آذر ♐

کمی بیشتر مراقب اطرافیانتان باشید زیرا ممکن است سعی کنند از سادگی شما سو استفاده کنند و بدنبال فریب دادنتان باشند، بهتر است در رفتار‌هایتان تجدید نظر کنید و طوری برخورد نکنید که دیگران احساس کنند می‌توانند به راحتی شما را فریب دهند.

 

♑   دی  ♑

ممکن است از طرف فردی مورد سرزنش قرار بگیرید و این مساله در شما حس ناامنی و انزجار ایجاد کند و این سخنان در شما این حس را بوجود آورد که نمی‌توانید از پس خودتان برآیید، اما نباید اجازه دهید این سخنان اعتماد بنفستان را بگیرد و باعث شود دست از تلاش بردارید.

 

♒   بهمن   ♒

به زودی به هدف مورد نظرتان می‌رسید و از طرف فردی صحبت‌های خوشحال کننده‌ای خواهید شنید که امید را در دل شما زنده می‌کند و در روابط عاطفی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت به طوری که نتیجه چیزی را که مدت‌هاست برای آن تلاش کرده‌اید خواهید دید.

 

♓   اسفند   ♓

ممکن است به زودی به یک میهمانی دعوت شوید، که برای حضور در آن تردید دارید ولی بهتر است بد به دلتان راه ندهید و با حس خوب برای این دورهمی آماده شوید زیرا لحظات بسیار خوبی را خواهید داشت و ممکن است این دورهمی باعث به جود آمدن تغییرات مثبتی در زندگی شما یا یکی از نزدیکانتان شود .

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments