فال امروز شما چیست؟

ببینیم امروز ۵ فروردین ۱۳۹۸، اولین روز کاری سال جدید برای شما چه روزی است و چه اتفاقاتی در انتظارتان است شاید بد نباشد قبل از هر چیز ببینید امروز برای شما چقدر خوش یمن است تا با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. پس بروید سراغ ماه تولدتان.

 

متولدین فروردین

باید با احتیاط بیشتری در ابراز علاقه کردن و بروز آنچه درونتان می‌گذرد عمل کنید. شما خوب هستید و دیگران هم شما را به نیکی می‌شناسند و یاد می‌کنند پس مبادا برای خوب جلوه کردن یا نشان دادن حسن نیت‌تان دست به کارهایی بزنید که نتیجه عکس بدهد. برای اقدامات مالی و تجاری امروز برای شما روز ایده‌آلی نیست پس در معامله عجله نکنید.

 

متولدین اردیبهشت

تمرکز زیادی روی مسائل خانوادگی و تعاملتان با اطرافیان کرده‌اید. اما این رویکرد دارد به نوعی سیاست‌ورزی تبدیل می‌شود. یادتان باشد که هیچ چیز قوی‌تر از صداقت و اینکه خودتان باشید روی دیگران اثر نمی‌گذارد. پس به جای اینکه سعی کنید راهی برای همراه کردن آنها پیدا کنید فقط ابراز طبیعی‌تان را داشته باشید تا همه چیز درست شود.

 

متولدین خرداد

امروز روز شماست پس سعی کنید از لحظه لحظه آن لدت ببرید! باید آماده تغییر باشید. امروز هر فرصتی که برای تغییر و تحول پیش می‌آید را باید با زیرکی پیدا کنید و به استقبال آن بروید چون می‌تواند حال هوایتان را عوض کند و پیشرفت‌های چشم‌گیری در زندگی‌تان ایجاد کند. پس این یکی دو روزه قید خوش گذرانی و تفریح را بزنید و به زندگی حرفه‌ایتان برسید.

 

متولدین تیر

امروز ممکن است اتفاق‌های کوچکی این طرف و آن طرف بیفتد که شما را سرد کند. اما مبادا از هدفتان منصرف شوید و ناامیدی بر شما غلبه کند. اینها فقط اثرات کم زودگذری دارند و فقط چاله‌هایی هستند که بر سر راه شما قرار گرفته‌اند. هیچ چیز نمی‌تواند شما را از رسیدن به آنچه دوست دارید و رویاپردازی کرده‌اید منصرف کند.

 

متولدین مرداد

کسی که می‌تواند حال و هوای شما را عوض کند خودتان هستید! کمی خوش بگذرانید و به خودتان برسید. برای خودتان کاری انجام دهید مثلا برای خودتان یک چیزی که خیلی دوست دارید را بخرید یا برای بیرون رفتن لباس‌های خوبتان را بپوشید. برای اینکه دنیا زیبا شود اول باید خودتان زیبا باشید.

 

متولدین شهریور

چینی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید: «راه‌های بلندترین قله‌ها هم با یک قدم آغاز می‌شود.» پس به جای دست دست کردن و اینکه بگذارید ترس به دلتان بیفتد کار را برای رسیدن به چیزی که دوست دارید و آرزو کرده‌اید شروع کنید همه چیز با جلو رفتن کار به تدریج درست می‌شود. یادتان نرود که برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید اطرافیان را هم با خودتان همدل و همراه کنید.

 

متولدین مهر

امروز شاید در رابطه با یکی از اطرافیان و یا در زندگی عاشقانه‌تان تعارض و یا اختلافی پیدا شود. اولین کلید حل مشکل این است که به خوبی به طرف مقابلتان گوش کنید. آیا اصلا او را می‌شنوید و می‌دانید خواسته‌اش چیست؟ اما دومین رمز موفقیت این است که بدانید برای توافق و حل اختلاف بین دو نفر تنها راه حل تعامل و گفتگو است پس دنبال لجبازی، قهر و … نباشید.

 

متولیدن آبان

شاید زندگی شما روی غلتک باشد و امور بر وفق مرادتان ولی حواستان باشد که پیشرفت و جهش‌های بزرگ با این نوع زندگی آرام و بدون ریسک محقق نمی‌شود. پس کمی واقع‌بین باشید. ببینید با این زندگی آرام و بی‌دغدغه چه فرصت‌هایی برای پیشرفت را دارید از دست می‌دهید. شاید یک مسافرت کوتاه برای عوض شدن حال و هوایتان و فکر کردن در این باره مفید باشد.

 

متولدین آذر

زندگی فقط درآمد، مدرک و موفقیت‌های عدد و رقمی نیست. هنر، خلاقیت، شادی و نشاط هم جنبه‌های دیگری از زندگی است که بدون آنها شما زندگی واقعی را تجربه نخواهید کرد. دوباره برای خودتان کشف کنید که چه کارها و چیزهایی عمیق‌ترین احساسات شما را تحریک و برانگیخته می‌کند و برای آنها وقت بگذارید.

 

متولدین دی

اگر مسئولیت‌هایی قبول کرده‌اید که از توانتان خارج است بهتر است هر چه سریع‌تر علنا بگویید که از عهده آنها بر نمی‌آیید و از بار تعهداتتان بکاهید چون با گذر زمان کارتان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. لازم نیست دلیل و بهانه بتراشید فقط بگویید که تعهداتی بی‌جا برداشته‌اید و نمی‌خواهید دیگر زیر بار مسئولیت آن باشید و اگر خسارت یا ضرری زده‌اید آن را جبران کنید.

 

متولدین بهمن

همه چیز را با زور و فشار نمی‌شود حل کرد. اگر فکر می‌کنید دارید درجا می‌زنید و تلاش‌هایتان به بن‌بست رسیده است بهتر است راه را عوض کنید. چند روز به خودتان استراحت بدهید و روش‌ها و رویکردتان را بازبینی کنید. همه زندگی چیزهایی نیست که دلتان می‌خواهد، جنبه‌ای از زندگی هم این است که با شرایط و چیزهایی که نمی‌شود تغییر داد کنار بیایید و زندگی کنید.

 

متولدین اسفند

اگر تنها هستید و زندگی عشقی سردی دارید ممکن است به زودی کسی سر راه شما قرار بگیرد. این فرصت را به خوبی کشف کنید و از دست ندهید. اگر در زندگی زناشویی‌تان خللی ایجاد شده یا دلخوری‌ای به وجود آمده است منتظر فرصتی باشید که با استفاده از آن می‌توانید اوضاع را بهبود بدهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments