گاهی باید نگاهتان را به زندگی عوض کنید و کارها را این بار طوری انجام بدهید که تا امروز انجام نمی‌دادید. «اگر تنها ابزاری که دارید چکش باشد همه مسائل برای شما میخ خواهد بود.» ببینید می‌توانید از زاویه جدیدی به موضوعات نگاه کنید و به اصطلاح از پشت چشمان خودتان بیرون بیایید و جهان را به شکلی متفاوت حس و احساس کنید. اما فال پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ برای ماه تولد شما چیست؟

 

♈ فروردین ♈

اگر دغدغه‌هایی والا و فراتر از زندگی شخصی‌تان دارید سعی کنید به آنها بپردازید ولی به گونه‌ای که اولا تاثیرگذار باشد و ثانیا معقول. می‌توانید به یک نفر که خودتان می‌شناسید و نیاز به کمک دارد یاری دهید یا در کار خیری شرکت کنید. این فعالیت‌ها قطعا باعث خوشحالی و رضایت شما می‌شود. در عین حال سعی کنید زندگی شخصی‌تان و کار و فعالیتتان را به اهدافی مفید گره بزنید.

 

♉ اردیبهشت ♉

شاید فکر می‌کنید باید بین عقل و احساستان انتخاب کنید. ولی این تقسیم‌بندی هیچ مبنای درستی ندارد چون در واقع همه افکار و احساسات و تصمیمات در مغز شما اتفاق می‌افتد. جانب خرد را کنار نگذارید. دوراندیشی می‌تواند شما را در آینده از پشیمانی و افسوس نجات دهد. مدتی است که از دوستی بی‌خبرید و او را ندیده‌اید. با او دیداری تازه کنید و به دلجویی‌اش بروید.

 

♊ خرداد ♊

گاهی اوقات فکر و خیال کردن بیش از حد نسبت به عمل کردن انزژی بیشتری از شما می‌گیرد و شما را خسته و ملول می‌کند. اگر افکاری دارید که مدام دور سرتان می‌چرخد و رهایتان نمی‌کند ببینید کجای کار اشکال دارد. اگر لازم است تصمیم بگیرید و عمل کنید و اگر لازم نیست افکارتان را کنار بگذارید. اینطور در تردید نمانید. در هر تصمیمی احتمال اشتباه و خطا هست ولی این دلیل نمی‌شود که نشود تصمیم گرفت.

 

♋ تیر ♋

فکر می‌کنید برای بهتر شدن باید شرایط و موقعیت را تغییر دهید، به مسافرت بروید و مدام جایتان را عوض کنید ولی شاید تنها چیزی که باید تغییر کند خود شمایید. این چند روز تلاش کنید و ببینید بدون اینکه کار خاصی انجام بدهید یا جایی بروید می‌توانید خوش باشید؟ امروز فرصتی عاطفی برای بهبود رابطه با شرکتان پیدا می‌شود که اگر آن را از دست بدهید ساده‌لوحانه است.

 

♌ مرداد ♌

چند وقتی است که خودتان را محدود کرده‌اید شاید این محدودیت در بلندپروازی شغلی باشد یا ابراز علاقه به کسی که او را دوست دارید. فقط کافی است حستان را آزاد کنید تا جاری شود. امروز برای شما روز خوش یمنی است پس فرصت‌هایی که امروز می‌تواند به ثمر بنشیند را از دست ندهید. بیش از حد حسابگری کرده‌اید، کمی هم به حرف دلتان گوش بدهید.

 

♍ شهریور ♍

امروز برای شما روز ریلکس کردن است! فکر کنید فقط می‌خواهید استراحت کنید و لذت ببرید. گاهی فکر می‌کنید استراحت کردن و وقت گذاشتن برای خودتان نوعی اتلاف وقت و بطالت است. ولی همه زندگی خوب و شاد زندگی کردن است. مگر شما از زندگی چه می‌خواهید؟ سعی کنید معیارهایتان را برای بهتر زندگی کردن تعریف کنید و ببینید چقدر بر اساس آنها با کیفیت زندگی می‌کنید.

 

♎ مهر ♎

امروز یکی از فامیل یا نزدیکانتان حال ناخوشی دارد و ناگهان سر راه شما قرار می‌گیرد. کاملا هوشیار باشید و نگذارید حال بد او حال شما را بد کنید. ببینید اگر می‌توانید کمکش کنید ولی اگر کمکی از شما بر نمی‌آید و فقط خودتان ناخوش می‌شوید خیال کمک رساندن را کنار بگذارید و از او دوری کنید.

 

♏ آبان ♏

گوشتان را تیز کنید. امروز خبرهایی در راه است که می‌تواند برای شما نردبانی برای ترقی بسازد. مدام این سوال را دارید که باید بیشتر وقت برای خانواده‌تان بگذارید یا کار و حرفه‌تان. ولی این سوال تنها جوابش این است که باید تعادل برقرار کنید. ببینید از کدام یک غافل شده‌اید.

 

♐ آذر ♐

یادتان باشد که در کار کردن وشغلتان زمان بیشتر گذاشتن با تمرکز و کیفیت رابطه عکس دارد یعنی اگر فشار زیادی روی خودتان بیاورید ممکن است کارایی لازم را نداشته باشید. در سال جدید سعی کنید به اندازه و با کیفیت کار کنید تا تاثیرگذاری‌تان بالا برود. عزیزانتان را هم در نظر بگیرید.

 

♑ دی ♑

امروز برای انتخاب بین آنچه درست و اخلاقی می‌دانید و منافع شخصی‌تان بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. اولا سعی کنید موضوع را آنقدر جدی نگیرید. یعنی لازم نیست روح و روانتان را بهم بریزید. ثانیا با آگاهی و به درستی تصمیم بگیرید. بدانید که هر تصمیمی هزینه و محرومیت‌هایی دارد. زندگی همین است!

 

♒ بهمن ♒

از زندگی گله دارید که با شما با بی‌عدالتی برخورد کرده است. ولی بهتر است نقاب مظلومیت به صورتتان نزنید. جهان در تمام تاریخش پر از بی‌عدالتی بوده است. و توقع عدالت و انصاف از دنیا و آدم‌ها داشتن فقط شما را ناامید و سرخورده می‌کند. هنر زندگی این است که با آنچه که واقعیت است و وجود دارد بتوانید خوب زندگی کنید.

 

♓ اسفند ♓

امروز ممکن است به خرید بروید یا در فکر آن باشید که هزینه‌ای انجام دهید، اما یادتان باشد به خاطر حال خوبتان با خوش بینی بلندپروازی‌هایی نکنید که بعدا برایتان دردسرساز شود. اگر کسی همراه شما است از او بخواهید شما در در هزینه کردن کنترل کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments