فروردین: خودتان را دوست داشته باشید

حداقل برای یک‌بار خودتان را در اولویت قرار دهید. شما در حال حاضر اول باید به خودتان فکر کنید. بدون مشورت و تمایل زیر بار چیزی نروید. عشق در زندگی‌تان زودی جاری می‌شود. حرفی که منتظر شنیدنش هستید به‌زودی خواهید شنید.

 

اردیبهشت: صبورتر باشید

امروز برایتان بسیار هیجان‌انگیز خواهد با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده‌های فوق‌العاده است حاضر نیستید حساب‌نشده و باعجله خودتان را در وضعیتی گرفتار کنید که هیچ ثبات و امنیتی نداشته باشد. صبور باشد و زود میدان را خالی نکنید و منتظر نتیجه موردنظرتان بمانید. به عشق خودتان شک نکنید، همه ما گاهی این حالت را تجربه می‌کنیم.  روزهای خوبی در پیش دارید.

 

خرداد: دست از تلاش برندارید

ممكن است در انجام کاره‌ای تخصصی ماهر باشید ولی دلیل نمی‌شود كه در حوزه عشق و دوست داشتن هم‌چنین مهارتی را داشته باشید. شما فرد بااستعدادی هستید. كافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مناسب استفاده كنید تا تغییری در زندگی‌تان رخ دهد. کلید موفقیت در تلاش کردن است.

 

تیر: به فکر سلامتی خود باشید.

بهتر است سری به پزشك خود بزنید. چراکه نگرانی‌های شما را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد كرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آن‌ها را باید برطرف كرد.

مشکلات کاری به‌زودی تمام می‌شود و به‌زودی شرایطی برای پیشرفت کاری به وجود می‌آید.

 

مرداد: خوش‌بین باشید

شما به زودی میزبان چندروزه مهمان‌های عزیزی هستید. اما از طرفی هم نگرانی در مورد کاره‌ای ناتمامی که دارید و وظایفی که باید به انجام برسانید شمارا تا حدودی دچار استرس و ناراحتی کرده است. سعی کنید در نگرشی که نسبت به‌موقعیت فعلی خوددارید تجدیدنظر کنید. اوضاع به آن بدی که خودتان فکر می‌کنید هم نیست، فقط لازم است بعضی کارها قبل از رسیدن مهمان‌هایتان انجام شوند و شاید برنامه‌هایی که برای آماده کردن خودتان و خانه‌تان داشته‌اید کمی به هم بریزند. اگر همین حالا دست‌به‌کار شوید و وقتتان را هدر ندهید شاید بتوانید همه‌ی مارها را به‌موقع به پایان برسانید.

 

شهریور: زیاده‌روی نکنید.

با یك تماس تلفنی و یا فرستادن یك پیغام می‌توانید به او بفهمانید كه به فكرش هستید. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است كه باید از آن به‌خوبی استفاده كرد. زیاده‌روی در هیچ کاری خوب نیست حتی کارهایی که به‌ظاهر پسندیده هستند. حواستان به‌اعتدال زندگی باشد

 

مهر: تا می‌توانید پس‌انداز کنید

شخصی به کمکتان خواهد آمد تا از طوفان بگذرید، به‌شرط آنکه همین حالا لجبازی را کنار بگذارید و از او کمک بخواهید. اوضاع مالی و کاریتان به طرز غیرقابل‌باوری رو به بهبود خواهد رفت و از دل‌نگرانی‌هایتان کم خواهد شد. بهتر است این روزها تا می‌توانید پس‌انداز کنید. برای گفتن یک حرف عجله خواهید کرد، اما ایرادی ندارد.

 

آبان: خونسرد باشید

امروز کاره‌ای زیادی دارید که باید انجام شوند که وقت زیادی از شما خواهد گرفت. برقراری ارتباط با دیگران با مشکلاتی روبرو خواهد بود و تماس‌هایتان بی‌پاسخ می‌مانند و یا پیام‌هایتان به دست شخص موردنظرتان نمی‌رسند. در چنین شرایطی تنها کاری که از دستتان برمی‌آید این است که سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کنید. هیچ‌چیزی آن‌قدر مهم نیست که به خاطرش خودتان را دیوانه کنید!

 

آذر: به استقبال مشکلات بروید

ممکن است مشکلات اقتصادی یا خانوادگی سر راه شما قرار گیرند. پس به‌جای فرار از آن‌ها به استقبالشان برو تا موضوعات و مسائل را یک‌بار برای همیشه حل کنید. یادتان باشد که عصبانیت در مواجهه با اتفاقات کمکی به تو نمی‌کند فقط آرامشتان را از دست می‌دهید. اگر ثروتتان را با احتیاط خرج نکنید دچار مشکل خواهید شد.

 

دی: به خودتان ایمان داشته باشید

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشید. لزومی ندارد كه همیشه دیگران این تضمین را به شما بدهند كه همه‌چیز درست و روباه است! وقتی به خودتان ایمان داشته باشید و با خود صادقانه رفتار كنید، كافی است. با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم شما تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط بوده و اعتمادبه‌نفس داشته باشید. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

 

بهمن: سخت نگیرید

احساس می‌کنید پیشرفتتان کم است وکلافه شده‌اید. کمی به این شرایط فکر کنید و ببینید به انجام رساندن این کار دقیقا چقدر اهمیت دارد؟ اگر ضروری نیست خودتان را بیش‌ازاندازه تحت‌فشار قرار ندهید و به پایان رساندن آن را به زمان دیگری موکول کنید. می‌توانید بقیه‌ی کارتان را به فردا موکول کنید و خیالتان هم راحت باشد که آسمان به زمین نخواهد آمد.

 

اسفند: خبرهای خوب درراه است.

فرصت‌هایش شغلی را جدی بگیرید. كسی كه اول فرصت‌هایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، وقت خود را تلف می‌کند. زمان خود را برای غصه خوردن مگذارید. تا پایان روز احساس خوشبختی می‌کنید. موضوعی که فکرتان را مشغول کرده بود، روبه راه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای خوبی خواهید شنید.

 

 

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments