♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدید برای شما خوب است.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه