♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده، بهترین راه این است که با طرف مقابلتان رو در رو بنشینید و صادقانه صحبت کنید، این موش و گربه بازی شما را به جایی نمی رساند. با غم دم ساز نشوید، کاری برای خودتان بکنید حتی شده برای خودتان موسیقی بگذارید و در خانه برقصید، در خودتان فرو نروید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
روزهای سختی را می گذرانید، آینده در دستان توانای شما و موفقیت در چند قدمی تان است، بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید. در محیط کارتان موفق و با اراده بالا هستید اما متاسفانه این محاسن موجب غرور شما شده، یادتان باشد شاخه درخت هرچه پربارتر باشد افتاده تر است.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
به دیگران کمک کنید حالتان بهتر می شود. از دوستان ناباب دوری کنید، شخصی قصد فریب شما را دارد. در راهی که قدم گذاشته اید پیروز می شوید و به چیزی که می خواهید می رسید. این روزها از همسایه تان غافل نشوید. در فعالیت های اجتماعی حضوری فعال دارید که در پی آن به نتایج مثبت و مطلوبی دست خواهید یافت.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
پذیرای مسافری خواهید بود که با خود خیر و برکت به همراه می آورد. با شخصی آشنا خواهید شد که داستان های تازه ای برایتان رقم می زند. کاری را پذیرفته اید که فشارش کمرتان را خم کرده، بهتر است تا دیر نشده کمک بگیرید. شخصی که برایتان مهم است پشیمان است او را ببخشید و عذرخواهی اش را بپذیرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، خودتان را با ادعایی بیجا به دردسر نیندازید، شما برای عزیز شدن لزومی ندارد این همه خودتان را تحت فشار بگذارید. برای انجام کاری احتیاج به اجازه و مساعدت شخصی دارید. به سراغ دوستی قدیمی می روید، بهتر است گله و شکایت نکنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دل به کسی بسته اید و فکر می کنید او از همه بهتر است، همه چیز را برای او می خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایش از هیچ خطری هراس ندارید، به نفعتان است که از راه درست و منطقی خارج نشوید. تصمیمتان برای گفتن حرفی عجولانه است، فریب ظواهر را خورده اید کمی صبور باشید تا حقایق بیشتری برای شما روشن شود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
دوری تان سر خواهد آمد. برای انجام کاری خودتان را به آب و آتش می زنید. شنیدن خبری تلفنی شاد و امیدوارتان خواهد کرد، یک تنوع تازه در زندگی تان به بهتر شدن حال روحی تان کمک می کند. شخصی که نگرانش هستید سلامتی اش را به دست می آورد. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند خواهید گفت.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
کارهای مهم زندگی را فراموش کرده اید و تنها به دنیال یک مقصود خود راه افتاده اید، شما کمی مردد هستید ولی حاضرید کمی دست به سوی هر خطری دراز کنید. برای تغییر در اوضاع زندگی کمی تلاش مضاعف کنید، به زودی نتایج خوبی خواهید گرفت. با شخصی روبرو می شوید که به نظرتان شبیه هیچ کسی که می شناسید نیست.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای کسی بمیرید که اقلا برای شما تب کند. در رابطه عاطفی تان کاری که دلتان با آن نیست انجام ندهید. از یک موقعیت کاری استفاده کنید. شاهد اتفاقی خواهید بود چشمتان را روی حقیقت نبندید. کاری را از روی عادت انجام می دهید ترکش کنید. هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار با ارزش است.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
دست به کاری زده اید که نیمه کاره رهایش کرده اید، بهانه نیاورید به سراغش بروید و به اتمام برسانیدش. در مورد مشکلات عاطفی تان مژده که این شب تار به زودی تمام می شود و دلتان آرام می‌گیرید. خبری در مورد دوستی به گوشتان می رسد که به نظرتان واقعیت ندارد، شما وارد این بازی نشوید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یادتان باشد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، به آنچه که می شنوید دقت کنید. مدتی است از موضوعی رنج می برید که باعث ناراحتی شدید شماست، نگران نباشید به زودی این ناراحتی پایان می یابد. به شما یا یکی از بستگان نزدیکتان موقعیت کاری مهمی پیشنهاد می شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با شخص فرهیخته ای برخورد می کنید، نصیحت های او را حتما به کار بگیرید که بسیار خیرخواهانه است. اراده و علاقه عوامل موفقیت شما هستند پس دست به عمل بزنید و به جلو پیش بروید، در انتظار چیزی هستید ولی تردید دارید. با برنامه ریزی برای انجام کارهای عقب افتاده از استرستان کم کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه