♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

آب در هاون نکوبید و بیهوده بخاطر کاری که حاصلی ندارد خودتان را به دردسر نیندازید. هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. یک اتفاق جالب موجب انبساط خاطر شما و اعضای خانواده تان می شود. کوشش‌تان برای پس انداز نتیجه بخش است و در آینده ای نزدیک از آن بهرمند می شوید.

 

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

حضور شخصی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، بهتر است احساساتتان را کنترل کنید. انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع رجوع متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و جبران کنید. کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.

 

♊ فال pmc خردادی عزیز :

از سرزنش دیگران ناراحت نشوید، ان ها هم حق دارند در برابر اشتباه شما سرزنش‌تان کنند، شما بهتر است از شکستتان درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران این شکست را بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.

 

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

اگر بتوانید کاری را که به شما سپرده شده زودتر انجام دهید زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد. برای شخصی سر به زیر در اطرافتان احترام بیشتری قائل شوید. هر حرف یا کار بی ارزشی را باز نشر نکنید.

 

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

آرزوی رسیدن به چیزی را دارید و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانید، با کمی صبر و تلاش بیشتر به مقصود خواهید رسید. ملاقات مهمی پیش رو دارید که موجب شادی تان می شود. از خاطره ای فرار می کنید که به هر حال شما را دنبال و آزرده خاطرتان می کند، باید با آن روبرو شوید و از یک مشاور کمک بگیرید.

 

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

تا زمانی که اجازه بدهید دیگران برایتان تعیین تکلیف کنن، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. یک نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد.

 

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

این هفته برای فروش یا خرید معطل نکنید، هر معامله ای به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، در آئینه پاک دلتان زنگار خواهد نشست. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمها یک روز بالا می نشینند و یک روز پایین. در سرتان افکار بزرگی دارید، خیالتان راحت باشد، به آنها دست می یابید.

 

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

فریب صحبت های فردی را نخورید و از خواسته هایتان کوتاه نیایید، بعضی مسائل قابل مذاکره نیستند. تلخی امروز به مراتب بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد، صرف نظر کنید و بگذرید. زخم عمیق بالاخره التیام می یابد.

 

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

فکر خودتان را مشغول رفتار کسی که در محیط کار به شما فخر می فروشد، نکنید. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید. با شخصی دیگر همکاری کنید تا کار بهتری ارائه بدهید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، ارزشش را دارد. با حفظ احترام، روی خواسته تان پافشاری کنید.

 

♑ فال PMC جدید متولدین دى :

خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند. اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده، نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر کنید، از سرتان می گذرد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید. پیش از جواب دادن خوب فکر کنید.

 

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

خواستن توانستن است. قدم اول برای رسیدن به نیت تان باورتان به خودتان است. این روزها دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید. آرامش داشتن کلید غلبه بر این مشکل است. بیهوده خودتان را به خاطر کاری که حاصل و نتیجه ای ندارد به دردسر اضافه نیندازید، وگرنه به خودتان و دیگران بدهکار می شوید.

 

♓ فال PMC متولدین اسفند :

برای گذشتن از مرزی باید حواستان را بیشتر جمع کنید. شخصی با موافقتش برای همکاری، باری از روی دوشتان بر می دارد. مبلغی به دستتان می رسد. برای کسی که برای ناراحتی شما ارزش قائل نیست، خودتان را کوچک و هلاک نکنید. هر حرفی که می شود به زبان آورد نباید حتما گفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه