♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشی ندارد اما به بهای گزافی می خواهید به هدفتان برسید. گره کارتان به دست خودتان باز می شود، بیهوده وقت تلف نکنید و منتظر کمک های غیبی ننشینید. شما سخت به نیتتان دل بسته اید به طوری که تمام اندیشه تان را تصاحب کرده است. اشتباه می کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
کمی صبور باشید و گذشته را مرور کنید. شما می توانید در تحصیل موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید، زندگی سراسر مبارزه است، برای اجرای نیت خود نیاز به تلاش بیشتر دارید. چشم انداز شغلتان، روشن است به شرط آن که از معلومات و فنون بیشتری برخوردار شوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید. در مورد موضوعی که خودتان در موردش تحقیق نکرده اید به شنیدن حرف های دیگران اکتفا نکنید و دست به اقدامی نزنید. یذیرای میهمانی خواهید بود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی برای انجام کاری به شما کمک بزرگی خواهد کرد. کاری را شروع کرده اید که با سرعت دلخواهتان پیش نمی رود، به جای حرص و جوش مشکل اصلی را پیدا کنید و منتظر رسیدن خبری هستید، بی توجه به این خبر کار خودتان را بکنید. از جمعی که فقط وقتتان را می گیرد بهتر است هرچه زودتر فاصله بگیرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
برای کسی کاری انجام می دهید و باری از روی دوشش بر می دارید. این روزها برای حفظ سلامتتان بیشتر ورزش کنید. در محیط کاری راهی که انتخاب کرده اید راه درستی نیست و به زودی پشیمان می شوید، این راه غیر از ضرر چیز دیگری برایتان ندارد. پیغامی دریافت می کنید به آن اهمیت ندهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در مورد نیت تان دست از لجاجت بردارید و با اندیشه و تفکر و سرعت عمل مقدمات فعالیت خود را فراهم کنید. همیشه کارها بر وفق مراد نیست و حساب ها درست از کار در نمی آید. هر چه اصرار و پافشاری کنید، فقط وقت و عمرتان را تلف کرده اید. جواب یک دعوت را هر چه زودتر بدهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
از لحظه لحظه عمرتان نهایت استفاده را ببرید. بیش از پیش مورد لطف و توجه شخصی قرار خواهید گرفت. نامه ای دریافت می کنید و خرجتان کم می شود. با شخصی که حد و مرزش را نمی شناسد، رابطه تان را قطع کنید. ضرری که به شما می زند نمی توانید جبران کند. تکلیف کاری را روشن کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شخصی را بیش از این منتظر نگذارید و هر چه زودتر تصمیمتان را بگیرید و تکلیف را روشن کنید. نزدیکان شما را از انجام کاری که در سر دارید، برحذر می دارند، شما اما بهتر است کار خودتان را انجام بدهید. برای شخصی که دوستش دارید، چیزی خواهید خرید که بسیار خوشحالش می کند. بحثی که نیمه کاره مانده تمام کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر عملی کنید. شما آینده نگر و عاقل هستید. برای نیت تان باید کمی صبر کنید و ببینید برای آینده چه می خواهید. کاری را از روی هوا و هوس انجام ندهید. در حال حاضر رنج و سختی را تحمل می کنید، اما در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب دارد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی شما را مسخره می کند، به او اعتنا نکنید و کار خود را انجام دهید. اوضاع مالی تان خوب خواهد شد، بیش از حد خودتان را عذاب ندهید. برای رسیدن به چیزی یا کسی خودتان را به آب و آتش می زنید، رها کنید، چیزی که دنبالش هستید، اگر مال شما باشد به سمت تان می آید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شنیدن خبری، آرامشتان را برهم می زند. این روزها شما جسماً بسیار خسته اید، کمی استراحت تان را بیشتر کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید، وگرنه گره روی گره خواهید زد. در مورد مسئله ای تا از شما پرسیده نشده، نظرتان را بیان نکنید. به نیت تان می رسید، اگر کمی صبور باشید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجایی که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد. احساس می کنید که دوستی ناخواسته قصد مداخله در کارهایتان را دارد، این امر شما را عصبانی کرده، او را متوجه اشتباهش بکنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه