♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
به چیزی که می خواهید می رسید اما این رسیدن خوشحال و راضی تان نمی کند. از شخصی که ادعا می کند از پس انجام کاری بر می آید، بخواهید تا اول ادعایش را ثابت کند. در مورد نیتتان بهتر است بر خواسته تان تا جایی پافشاری کنید که موجب ناراحتی و حساسیت در دیگران نشود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از کنار حرفی یا اتفاقی به سادگی می گذرید که نتیجه اش برایتان خوب نیست. در مورد مسئله کاری اجازه ندهید نظم کارها از دستتان خارج شود. منتظر شنیدن خبری هستید، به جای انتظار خودتان دست به کار شوید. غیر منتظره به جایی دعوت می شوید که برایتان پر از خبر و برکت است.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
دوستانتان به شما وفا نکردند و برای کارهایی که برایشان انجام داده اید ارزش قائل نیستند، توجه نکنید و کار خودتان را بکنید. این روزها شما با هر ناملایمتی به شدت ناراحت و از هر خوشی یش از اندازه شاد می شوید، سعی کنید میانه رو باشید تا کمتر اذیت بشوید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
مسئله ای که ذهن شما را به خودش مشغول کرده، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری برای اجرا دارد، عجله نداشته باشید و از روی حوصله اقدام کنید. از اینکه از فرصت ها و موقعیت های گذشته استفاده لازم را نبرده اید تاسف نخورید، شما حالا ظرفیت آن را دارید که بتوانید آینده خوب برای خودتان رقم بزنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
گذشته جبران خواهد شد، خودتان را سرزنش نکنید. برای پیش بردن کارتان در جایی مجبور به پرداخت هزینه ای می شوید. یک حرف که از دهن کسی خواهد پرید شما را متوجه موضوعی مهم می کند. در مورد نیتتان خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شرایط را بسنجید. برای یک ملاقات مهم آماده باشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
برای بی خوابی هایتان هر چه زودتر کاری بکنید، شما تا خودتان نخواهید تغییری در وضعیت تان بدهید، اوضاعتان بر همین منوال خواهد بود. کاری را در رو در بایستی با شخصی انجام می دهید، این بار به خیر می گذرد، اما دیگر این کار را تکرار نکنید. برای حضور در جلسه ای دیر نکنید و وقت شناس باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید تا به درد دیگران بخورید. شخصی که رفته دوباره بر می گردد. این قدر نا امید نباشید و دائم از همه چیز و همه کس ایراد نگیرید. اراده تان را قوی کنید و به رویاهایتان پر و بال بدهید. نگرانی تان در مورد سلامتی شخصی به پایان می رسد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در اشتیاق رسیدن به نیت تان درمانده شده اید و نمی توانید تصمیم منطقی بگیرید. دیدارتان با دوستی برایتان بسیار لذت بخش است. حتما با او تماس بگیرید. تصمیم به امر مهمی گرفته اید که خیر است و اجرای آن نقطه عطف زندگی تان محسوب می شود. به خودتان تکانی بدهید و از گذشته درس بگیرید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در مورد مسئله ای کاری همش فکر می کنید دیگر برای جبران زمان ندارید و مدام دور خودتان می چرخید، بدون اینکه پیشرفتی داشته باشید، کاملا در اشتباهید. در یک رابطه کاری یا عاطفی یک مکالمه ساده به شما می فهماند که در مورد موقعیت تان در این رابطه دچار سوء تفاهمید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
با شخصی در نزدیکی تان که در هر موردی همیشه اول منافع خودش را در نظر می گیرد مثل خودش رفتار کنید. فهمیدن موضوعی ناراحت تان می کند، اما همان بهتر که تا دیر نشده با واقعیت روبرو شوید. در مورد یک مسئله کاری دیگر بحث نکنید، این در بسته است، شخصی با خبری خوش از در وارد می شود.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در رابطه با یک مسئله مالی یا کاری عمرتان را تلف نکنید. تصمیم مهمی بگیرید و راه تان را عوض کنید. کسی که ادعا می کند شما را دوست دارد امتحان کنید، نتیجه هر چه باشد به نفع شماست. سختی ها و تاریکی ها دور می شوند و روشنی آفتاب از راه می رسد. از دوستی قدیمی خبر بگیرید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
یک اتفاق غیر منتظره بسیار خوشحالتان می کند. یاس را از خودتان دور کنید. به زودی به مراد دلتان می رسید. در مورد مسئله ای مالی تصمیم خود را عملی کنید و در این راه هر کاری از دست تان بر می آید، انجام بدهید. اشتباه شخص دیگری را به گردن نگیرید. تصمیمی که دیگران گرفته اند به نفع شما تمام می شود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه