♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : زمان خوبی برای خرید و فروش نیست

این روزها تا می توانید آرام باشید زمان مناسبی برای خرید یا فروش نیست. با استفاده از قدرت روحی که دارید آرامشتان را حفظ کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید.اگر می خواهید مورد محبت او قرار گیرید، باید عشق و محبت خود را نثارش کنید. در مورد نیتتان می توانید با تلاش بیشتر از بحران مالی پیش آمده عبور کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: در مورد معامله ای بزرگ مراقب باشید

یاد بگیرید به دیگران بدون چشم داشت کمک کنید. استراحت کنید و به احساسات خود اجازه بدهید کمی نفس بکشند. فراموش نکنید که همه چیز را نمی توانید بر اساس زود و زیان محاسبه کنید. ممکن است بر سر دوراهی قرار بگیرید، نگران نشوید با کمک فکری دوستی تصمیم درست را می گیرید و خیالتان راحت می شود. در مورد معامله ای بزرگ مراقب باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : گذشته را تکرار نکنید

از اینکه از یک لحظه و فرصت در زندگی تان به موقع استفاده نکرده اید نادم و پشیمان هستید. این همه غصه گذشته را نخورید که امروز را هم می بازید. حکایت این روزهای شما مثل روزهای گذشته است اگر باز هم رفتار گذشته را تکرار کنید فرصت خوبی را از دست می دهید و حسرت جدید را جایگزین می کنید، پیشگیری بهتر از درمان است خصوصا حالا که می دانید درد چیست.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : به سلامتی خود اهمیت دهید

ورزش را فراموش نکنید و به سلامت جسمی و روحی تان بیشتر اهمیت بدهید. اهداف مهمی دارید که برای رسیدن به آن ها باید جسم و روح سالم داشته باشید. پذیرش اینکه باید امروز از اول شروع کنید برایتان سخت است، اما با قدرت و اعتماد به نفسی که دارید در نهایت به نتیجه مورد نظرتان می رسید. دوستی از شما کمک می خواهد کوتاهی نکنید و او را یاری کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : افکار منفی را به ذهن راه ندهید

رطب خورده منع رطب نمی کند مراقب موعظه کردنتان باشید. شیوه درست اندیشیدن را یاد بگیرید و جز افکار مثبت و سازنده فکری دیگری به سرتان راه ندهید. همیشه درصدد کشف حقایق باشید. شک نکنید که با صداقت در گفتار می توانید او را که می خواهید مجذوب خود کنید. ایمان به خود و خانواده تان روزگار را برای شما لذت بخش می کند.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : طوفانی در راه است

در برابر حادثه پیش آمده صبور باشید. در حال حاضر اوضاع اقتصادی تان ثابت است اما روند کارها ناگهان تغییر می کند و به گونه ای می شود که انتظارش را نداشتید.از تعطیلات آخر هفته برای استراحت استفاده کنید بعد از آن اوضاع به همین آرامی نخواهد ماند. طوفانی در راه است که گرچه جای نگرانی ندارد اما باید در برابرش آماده باشید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : گاهی صبر لازم است

نیت خالص و پاکی دارید و نسبت به شخصی که برایتان مهم است، همیشه وفادار و مسئول عمل کرده اید. به خودتان و به او ایمان داشته باشید. گاهی خویشتن داری و صبر لازم است. در مورد یک تصمیم بزرگ باید حوصله به خرج دهید تا وضعیت فعلی تان تغییر کند. بهتر است دست به کاری نزنید که عاقبت روشنی ندارد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : نا امید نباشید

از روزگار گله دارید و فکر می کنید در موردی احساسی شکست خورده اید، اینها همه نشانه یأس است. زندگی به پایان نرسیده است. نا امید نباشید. اتفاقی در راه است. به کارهای عقب افتاده تان سریعتر رسیدگی کنید و در انجام آنها تمرکز داشته باشید تا از رقیبان عقب نمانید. به اهدافی که گذاشته اید بیشتر توجه داشته باشید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : به خودتان مسلط باشید

آرامش و اعتدال را بر روح و روانتان حاکم کنید و با ایمان به نیروی خودتان بر سختی ها و دشواری هایی که اخیرا پیش آمده غلبه کنید. شکرگزار باشید که اوضاع از آنچه که فکر می کردید بهتر است.به خودتان مسلط باشید و بدانید که این طوفان نیز می گذرد. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد، نه تنها برای شما بلکه برای همه.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : دری به رویتان باز خواهد شد

نه در روزهای بد نا امید باشید و نه در روزهای خوش مغرور. با شخصی صحبتی خواهید کرد و دری به رویتان باز خواهد شد. از شما برای حضور در جایی دعوت خواهد شد. به جای ترسیدن و طفره رفتن جواب مثبت بدهید. از این حضور درس خوبی یاد خواهید گرفت. یک حرف بی منطق وبی غرض ارزش آن را ندارد که به خاطر آن خانواده و دوستان خود را آزار دهید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : روی پای خودتان بایستید

مجبور به انجام کاری خواهید شد که برایتان تجربه تازه ای است. شما هر وقت به کمک و یاری دیگران نیاز دارید، همه به شما جواب مثبت می دهند و به یاری تان می آیند. در این روزهای سخت، بهتر است قوی باشید و روی پای خودتان بایستید تا دیگران به غلط قضاوتتان نکنند. در مورد مسایل احساسی، مسئله ای شما را تهدید نمی کند. بیهوده نگرانید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : احساسات را کنار بگذارید

با مشکلی مواجه شده اید که اندکی شما را دلسرد کرده است، احساسات را کنار بگذارید. این مسئله شوخی بردار نیست، اگر از عقل و درایت خود کمک بگیرید، آن را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت. برای فکر کردن دوباره به یک موضوع زمان مناسبی است. بهتر است به آینده خوب نگاه کنید. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نمی رسید و مشکلات را بیشتر می کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments