♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای رفتن به یک سفر برنامه‌ریزی می‌کنید. می‌خواهید کاری را با عجله انجام دهید و همین سرعت بالا شما را کم‌دقت و دچار دردسر می‌کند. با یک دوست خداحافظی می‌کنید. در مورد یک مسئله کاری یا خانوادگی همه‌چیز همان‌طور که شما می‌خواهید پیش می‌رود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
توانایی شخصی در اطرافتان را دست‌کم نگیرید. یک خطر از سرتان می‌گذرد، صدقه بدهید و حواستان را بیشتر جمع کنید. هدف بزرگی دارید که رسیدن به آن غیرممکن نیست اما جسارت زیادی می‌طلبد. برای اولین بار قدم به جایی می‌گذارید که برایتان برکت دارد.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
در هنگام رانندگی تا می‌توانید به اعصابتان مسلط باشید و احتیاط کنید. با یک شکست دنیا تمام نمی‌شود، راه بروید و فکر کنید و این شکست را به فرصت تبدیل کنید. پیش از هر تصمیمی بهتر است به طرف مقابل جایگاهش را متذکر شوید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک تجربه از گذشته به‌موقع به کارتان می‌آید. شخصی که چیز مهمی را از شما پنهان می‌کند غافلگیر می‌کنید. گناه شخصی را به پای دیگری ننویسید. حواستان را جمع و چشمتان را باز کنید. اتفاقی در شرف وقوع است که برای شما سودمند است، آن را به فال نیک بگیرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
یادتان نرود در هنگام گرفتاری سفره دل خود را نزد هرکس نگشایید. افسوس موقعیت‌های از دست‌رفته را نخورید تا به موجب آن فرصت طلایی پیش‌رویتان را از دست ندهید. تکلیفتان را با خودتان روشن کنید تا دیگران بدانند کجای زندگی شما هستند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
بیندیشید و از اشتباهات گذشته درس بگیرید تا طعم خوش پیروزی را بچشید. شما اهل معاشرت هستید و از تنهایی لذت نمی‌برید، این روزها بهتر است کمی تحمل و مدارا کنید و در خلوتتان بمانید. بعضی وقت‌ها لازم است سکوت کنید به نفع شماست.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
یک خرید یا فروش را به آینده موکول کنید برایتان بهتر است. در مقابل یک دوست مراقب زبانتان باشید تا خبری که نباید از دهنتان بیرون بپرد به او نگویید وگرنه شرمندگی‌اش برای شما می ماند. در یک جمع و یا میهمانی شخصی توجه‌تان را به خودش جلب می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای موفقیت در نیتتان باید با ترس‌تان روبرو شوید تا بتوانید از آن بگذرید. از شخصی که احترام‌تان را نگه نمی‌دارد فاصله بگیرید، او ارزش دوستی را ندارد. با شخصی در محیط کارتان که بسیار بی‌منطق است بحث نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
این روزها برای رسیدن به نیت و خواسته برحق‌تان رنج زیادی را تحمل می‌کنید، صبور باشید این روزها می‌گذرد و جایش را روزهای بهتری می‌گیرد. برای انجام یک کار بزرگ برنامه‌ریزی می‌کنید. جلوی یک مشاجره یا ضرر را می‌گیرید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در رابطه عاطفی‌تان حواستان باشد مهرطلب نباشید، واقعیت ها را ببینید. از شخصی در اطرافتان که دست کج دارد فاصله بگیرید و اموالتان را از جلویش جمع کنید. غمی که در دلتان است جایش را به شادی می‌دهد. بی‌تابی بیش از حد نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
اگر فرصت دارید به شخصی کمک کنید و مشاوره بدهید، این کار او را آرام و شما را از خودتان راضی می‌کند. اگر خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید موفقیت ازآن شماست و به‌خوبی می‌توانید موثر و مفید واقع شوید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
از حضور در دورهمی‌ها و جمع‌هایی که در فامیل تشکیل می‌شود لذت ببرید و بهره‌برداری کنید، روحیه‌تان را عوض می‌کند. در خصوص بیماری که پیش‌آمده اصلا جای نگرانی نیست و با یک درمان ساده از آن به سلامت عبور می‌کنید. پذیرای این تغییرات باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه