♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
کاری انجام داده یا حرفی زده اید که حالا بسیار پشیمانید. زمان را به عقب نمی توانید برگردانید اما به جای خودخوری می توانید اتفاق افتاده را تا حد ممکن جبران کنید. برای پیشرفت و بالاتر رفتن درآمدتان بهتر است ابزار خود را نو کنید و یا در زمینه کارتان فنون جدید را یاد بگیرید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
برای یک مذاکره یا ملاقات مهم خودتان را آماده کنید. اگر برای رابطه عاطفی تان امروز کاری نکنید فردا دیر است. هر رابطه ای مثل گیاه به مراقبت و توجه نیاز دارد. در یک رقابت کاری یا خانوادگی این بار شما برنده خواهید بود و بالاخره حرفتان را به کرسی خواهید نشاند.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
شخصی برای انجام کاری از شما کمک می خواهد. جوانب را بسنجید و بعد جوابی منطقی بدهید. نامه یا بسته ای که مدتهاست منتظرش هستید بالاخره به دستتان می رسد. افراد را از روی ظاهر و عکس هایشان قضاوت نکنید، با آن ها نشست و برخاست کنید و بعد به خانه تان راهشان بدهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد اتفاقی در گذشته که ناراحتتان کرده اطلاعات جدیدی به دست می آورید که امروز متعجبتان می کند. سراغ شخصی در اطرافتان که بیمار است را بگیرید و احوالش را بپرسید. خصومت های گذشته را کنار بگذارید، همان کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. مهربان باشید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
این روزها بهتر است که مراقب دخل و خرجتان باشید. هم خودتان و هم اطرافیانتان بهتر است فعلا از بخشی از توقعاتتان کم کنید. رسیدن خبری باعث تغییر در برنامه ها و یکی از تصمیماتتان می شود، دستپاچه نشوید این تغییر به نفع شماست الان متوجهش نیستید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در رابطه عاطفی تان بهتر است با خودتان همان قدر مهربان باشید که با طرف مقابلتان هستید. خواسته ای شما هم باید در نظر گرفته شود، وگرنه روز به روز از هم دورتر می شوید. در محیطی دوستانه بیش از حد در مورد خودتان و نگرانی هایتان صحبت نکنید و بیش از اندازه به دیگران اطلاعات ندهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی خبرچین در جمع تان هست، مراقب هر حرفی که می زنید باشید. خودتان را دشمن شاد نکنید. یک سفر کوتاه در پیش دارید، در این سفر بسیار به شما خوش خواهد گذشت و روحیه تان بهتر می شود. تلفنی خبری به شما داده می شود که خوشحالتان می کند. انجام یک معامله با رضایت و به نفع شما صورت می گیرد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
عجول نباشید. در یک رابطه دوستانه قدیمی دچار سوء تفاهم شده اید، قدم پیش بگذارید و مشکل را برطرف کنید. ارزش دوستی های قدیمی بالاتر از این حرفهاست. نتیجه کار خوبی که چند وقت پیش برای شخصی انجام داده اید، همین روزها می بینید. حضور در یک میهمانی آن طور که توقع دارید، پیش نمی رود.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
از شخصی دروغگو در اطرافتان فاصله بگیرید، او به شدت از شما سوء استفاده می کند. برای انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده، منتظر گرفتن چراغ سبزی از جایی هستید، شما فعلا باید منتظر بمانید. رفتن به جایی برای تان دردسر ساز می شود. آماده هر برخوردی باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی بدهی ای به شما دارد، فعلا از پس بازگرداندنش برنمی آید، با او مدارا کنید. در مورد نیت تان شما روز به روز به هدفتان نزدیک تر می شوید، حتی اگر خودتان متوجه نباشید. شخصی که برای تان بسیار مهم است، نظرش در مورد شما تغییر می کند و به شما نزدیک تر می شود.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
خرید کوچکی برای خودتان می کنید. یک اتفاق بد ختم به انفاق خوبی برای شما می شود. آرزوی محال در سر نپرورانید تا بیهوده ناامید و افسرده نشوید. اهداف رسیدنی تر برای خودتان تعریف کنید و آهسته و پیوسته پیش بروید. وقت تان را جایی که نباید تلف نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با شخصی که برای تان عزیز است و از فردایش نگران هستید هر چه صحبت می کنید، بی فایده است و او باز از نو کار خودش می کند. بیش از این دخالت نکنید، انرژیتان را هدر می دهید. یک سفر و یا یک دیدار را به عقب انداخته اید، هرچه زودتر برای این کار برنامه ریزی کنید و بروید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه