♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
روی برنامه هایتان تمرکز داشته باشید. ارتقای شغلی یا دعوت به یک کار جدید شکل زندگی تان را تغییر می دهد. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید و همیشه مرتب و آراسته باشید. برای کسب دانش یا فرا گرفتن یک فن یا هنر وقت بگذارید و علایقتان را دنبال کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
شخصی به کمک شما برای انجام کاری نیاز دارد، او را یاری کنید. انجام یک معامله برایتان سودمند است. حواستان به تغذیه تان بیشتر باشد. با گذشتن از اشتباه شخصی و قبول کردن عذرخواهی اش سبک می شوید، برکت به زندگی تان وارد می شود. یادتان باشد انسان جایزالخطاست.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی اگر می خواهید خودتان را سرزنش نکنید بهتر است هرچه سریع تر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. به کسی قول همکاری داده اید اما امروز و فردا می کنید، هرچه زودتر دست به کار شوید. اتفاقات پیش آمده ممکن است باعث شده باشد این روزها به شدت احساس ناامیدی بکنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
دست روی زانویتان بگذارید و دوباره بلند شوید و خاک را از سر زانویتان بتکانید و چشمتان به جلو پیش بروید. ورزش کنید و به موقع بخوابید و ویتامین بخورید. اتفاقی می افتد که بیشتر به چشمتان شبیه یک معجزه است. از این اتفاق درس زندگی بگیرید و چون شیر به جنگ روزگار بروید. همه چیز روبراه می شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
یادتان باشد مهم نیست چه اتفاقی افتاده، از ارزش های شما چیزی کم نشده. بدترین کاری که کسی می تواند با دلتان بکند این است که باعث شود دیگر از بودن هیچ کس ذوق نکنید. به حرف های کسی زود دل نبندید تا وقتی که حقیقت حرفهایش برایتان ثابت شود. خریدی می کنید که خوشحالتان می کند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
انسان عاقل جهان را بر خود آسان می گیرد و فکرهای اضافی که آدم را به جایی نمی رساند از سرش بیرون می کند. عینک خوش بینی به چشمتان بزنید و از نصیحت دیگران ناراحت نشوید، شاید آن ها در بعضی موارد دنیا دیده تر از شما باشند. شخصی از روی دل سوزی به شما حرفی را می زند، سعی کنید از حرفش پند بگیرید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
ایده های جدید و بدیعی داشته باشید و سعی کنید تمامی کارها و مسائل حول محوری که شما را به خواسته تان نزدیک می کند بچرخد. از حرف های خاله زنکی دور باشید و وقتتان را تلف نکنید، به جای آن کتاب بخوانید و یا پادکست گوش کنید. با شخصی حرفی می زنید و جرقه امید در دلش روشن می کنید ، حال خودتان هم بهتر می شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای دیگران خیر بخواهید تا زندگی تان بخیر بگذرد. شخصی برای عذرخواهی با شما تماس خواهد گرفت، او را ببخشید اما درسی که گرفته اید را فراموش نکنید. دلتنگ یک عزیز راه دور هستید، کمی بیشتر دندان سر جگر بگذارید به زودی او را خواهید دید. هدیه ای دریافت می کنید که بسیار خوشحالتان می کند.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
اجازه ندهید کسی با شما مثل عروسک رفتار کند، هر وقت خواست زمانش را با شما بگذراند و هر وقت نخواست شما را تنها بگذارد. دنبال کسی باشید که بخواهد در خوشی و ناخوشی کنارتان باشد. یک سرمایه گذاری کوچک کرده اید که به ثمر خواهد نشست. حواستان باشد شخصی را از نان خوردن نیندازید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده، همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شخصی به شما راهنمایی می کند که از سر دلسوزی نیست حواستان باشد به حرفی که می زند عمل نکنید. باید یاد بگیرید خوب گوش کنید شاید ایده های دیگران بهتر باشد، خوب است تا با رویی باز ایده های جدید را هم بشنوید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شما حواستان به نزدیکانتان هست و از نیاز دیگران خبر دارید و بیش از دیگران به آن ها فکر می کنید. تنهایی را دوست ندارید و به زودی تدارک برای یک میهمانی خواهید دید. یک دوست قدیمی را فراموش نکنید. دوستی و همکاری و همراهی این شخص با شما برایتان بسیار مهم و در آینده تان تاثیر گذار است.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
گفتن حرفی در یک جلسه کاری نقشه هایتان را تغییر خواهد داد. بانی خیر و موجب آشنایی دو نفر می شوید. به یک سفر می روید. یک خرید کوچک می کنید که مدتهاست به آن فکر می کنید. می خواهید دست به کاری بزنید اما از ترس و نگرانی، انجامش را به تعویق می اندازید. یک وام مالی جور می شود و یا شخصی بدهی‌اش را به شما می پردازد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه