♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این روزها شما باید به خودتان تکانی بدهید و با سرعت عمل و دقت بالا اقدام کنید. در تحصیل به خودتان زنگ تفریح بدهید حتی اگر این زنگ تفریح به نظرتان طولانی بشود. شرایط عوض می شود، آن را جدی تر بگیرید. رفتن عزیزی بسیار غمگین‌تان کرده.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از کسی که دلواپسش هستید خبری می رسد و دلتان آرام می گیرد. در مورد نیتتان شرایط برای رسیدن مهیاست. برای رفع مشکل مالی با شخصی که همفکر شماست مشورت می کنید. در رابطه عاطفی تان حواستان باشد همه پل ها را پشت سرتان خراب نکنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
با روزگار نمی شود جنگید، صبور باشید که این دوران هم می گذرد. در انجام کاری حواستان باشد سلامتتان را به خطر نیندازید. ترس شرط عقل است بترسید اما شجاعانه و آگاهانه در برابر ترستان بایستید. یادتان نرود که شما تنها نیستید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
حرفی نزنید که نتوانید پس بگیرید. در مورد موضوعی که سررشته ای از آن نداری حرف نزنید و برای دیگران نسخه نپیچید. این هفته به خودتان فشار بیاورید و کار نیمه تمام‌تان را تمام کنید. در یک جمع از شخصی که رفتار و طرز فکرش را نمی پسندید فاصله بگیرید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
پیگیری مسئله ای شما را به جای مهمی می رساند. شما فردی خودساخته هستید. به زودی در نتیجه تلاش ها و تصمیمات جدیدتان پا به جای می گذارید و یا اعتماد شخصی را به دست می آورید که برایتان بسیار مهم است. هنوز منتظر نتیجه کاری هستید نتیجه امیدوار کننده است.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شخصی برای عملی کردن کاری در حال فکر کردن است. شما بهتر است با مشورت با افراد با تجربه تصمیم نهایی خودتان را بگیرید. بعضی وقت ها ریسک کردن لازم است. در کارها به خودتان تکیه کنید و ایمان داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرد و اعصابتان آرام شود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به یک میهمانی یا مراسم خاص دعوت می شوید. در انجام کاری عام‌المنفعه شرکت می کنید. احساس خوب بودن را می توانید در شراکت و حضور در کنار دیگران به دست بیاورید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده زود قضاوت نکنید و دلسرد نشوید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
رسیدن به این خواسته زمان نیاز دارد و وقت گیر است اما شدنی است. با آهنگ و ضربان طبیعت در اطرافتان هماهنگ و میزان بشوید. این هفته شخصی حرفی به شما می زند که خیلی مهم نیست اما شما عکس‌العمل بدی نشان می دهید. شخصی در اطرافتان به کمک احتیاج دارد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
از یک دوست راه دور خبری می شنوید که خوشحالتان می کند. خسته است و خودش نمی داند. او با رفتارش مشغول ناراحت کردن اطرافیان است. دوستانه و در خلوت با او صحبت کنید و پیشنهاد کمک بدهید. این روزها غمی به دلتان چنگ می زند، در برابر غمتان بایستید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
از شما در مورد مسئله ای نظرتان پرسیده می شود. منصف و صادق باشید و نظرتان را واضح و مشخص بیان کنید. این روزها شما فرصت غم خوردن ندارید. این هفته یک خبری می شنوید که از شادی اشک در چشمتان حلقه می زند. نذرتان را ادا کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
برای گرفتن حقتان جلوی شخصی می ایستید و حرکتی می کنید که خودتان را هم غافلگیر می کنید. حواستان باشد هرکس هر حرفی می زند بدون سند باور نکنید. حمایت خانواده همیشه پشتتان بوده است شما از فرزندان خوب خانواده هستید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
این روزهای سخت با مهربانی با افراد خانواده بخصوص پدر، مادر و همسر خود رفتار کنید. اوضاع مالی بهتر خواهد شد. بعضی وقت ها لازم است برای حل مسائل با افراد با تجربه مشورت کنید. شخصی ناشناس و از راه دور برای رفع مشکلی با شما همفکری می کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه