♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در مورد نیتتان صبور باشید و مشتاق و قدر این روزها را بدانید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. در مورد یک مسئله دوستانه کاسه داغ تر از آش نشوید، فقط در صورتی دخالت کنید که از شما درخواست کمک و دخالت شده باشد وگرنه بدهکار هم خواهید شد. حال بیماری که نگرانش هستید خوب خواهد شد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
کاری که این روزها به آن مشغولید نیاز به دقت بالا دارد اجازه ندهید مسائل جانبی حواستان را پرت کند. شخصی که ادعا های بزرگ می کند امتحان کنید و حرف هایش را به سادگی قبول نکنید. صداقت در رفتار و در کلام یکی از مهمترین معیار های انتخاب دوست است.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
کاری برای شخصی انجام داده اید، نتیجه اش را خواهید دید. در یک مسئله حقوقی بهتر است با یک وکیل یا مشاور مشورت کنید. راهنمایی اطرافیان فقط شما را به بیراهه می برد. تا می توانید از روی غرور با دیگران برخورد نکنید. حرفی نزنید که جواب درشتی بشنوید. شخصی سعی دارد به شما نزدیک شود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
با اخلاق خوبی که از خودتان نشان می دهید، دوستی هایی می سازید که در روزگار سختی به دادتان خواهد رسید. روی نقطه ضعف دیگران دست نگذارید بلکه نگاهی به نقطه ضعف های خودتان بیندازید. حضورتان در جمعی از اضطراب و نگرانی هایتان کم می کند. بسته کوچکی برایتان در راه است.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
از دوستی که از او کمی دلخورید خبر بگیرید. از یک امتحان سربلند بیرون می آیید. مدرکی که منتظرش هستید به زودی به دستتان می رسد. لطف و محبت یک دوست را فراموش نکنید و امروز که به کمک احتیاج دارد هرآنچه که از دستتان برمی آید برایش انجام دهید. منتظر نشوید تا او از شما کمک بخواهد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
از مشورت دیگران استفاده کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید و درصدد راضی کردن همه نباشید، همیشه یک نفر هست که با تصمیم شما مخالف است. برای انجام کار یا معامله بزرگی که در نظر دارید به هیچ وجه عجله نکنید، فرصت بزرگتری در انتظارتان است.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
دلتنگ مسافر راه دوری هستید. در رابطه عاطفی تان بزودی پیشنهاد خوبی به شما خواهد شد. یک مسئله مالی تمام فکرتان را به خود مشغول کرده، اندکی از مسئله فاصله بگیرید تا راه حل را پیدا کنید. در رابطه با نیت تان تا آخر ماه خبری به دست تان می رسد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
به یک پیشنهاد سفر نه بگویید. در یک مسئله کاری هر چقدر بین رقبای شما اختلاف بیفتد به نفع شماست. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن چیزی را انتخاب کنید که هم حال خودتان را خوب می کند و هم حال اطرافیان تان را. گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
گم کرده ای را به طور اتفاقی و در جایی که ابداً توقع ندارید، پیدا می کنید. شخصی که برایتان مهم است، تصمیمی گرفته که خلاف نظر شماست. یادتان باشد، هر کس اولویت های خودش را دارد. همانطور که دوست ندارید کسی نظرش را به شما تحمیل کند. شما هم نباید عقیده ای را به دیگران تحمیل کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بحثی در محیط کار یا خانه پیش خواهد آمد، از این بحث طفره نروید و از حرف زدن فرار نکنید. حواستان به همسایه هایتان باشد. امروز به دیگران کمک کنید تا فردا روز به کمک تان بیایند. به جمعی می روید و از خاطرات خوش گذشته یاد می کنید. حضور در این جمع روحیه تان را عوض می کند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
برای خروج از روزمرگی تان باید دست به کار تازه ای بزنید، حتی اگر گوش کردن به یک پادکست تازه باشد. به دانش خود اضافه کنید، در هر زمینه ای که مورد علاقه تان هست. برای گفتن حرفی به شخصی که برایتان بسیار مهم است، دو دل هستید. کمی دست نگه دارید. اوضاع تغییر خواهد کرد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
اتفاقی که در گذشته برایتان رخ داده، ترس و نگرانی در شما به جا گذاشته که هنوز هم گاهی آزارتان می دهد. برای رفع ترستان با مشاور صحبت کنید. در محیط کاری یا تحصیلی به تایید شخصی برای پیشبرد کارتان احتیاج دارید. یکی از دوستان برای درخواست کمک پیش شما خواهد آمد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه