♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه