♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای انجام کاری نیاز به جمع آوری یک گروه حرفه ای دارید، وقت را تلف نکنید. برای رسیدن به خواسته تان باید مثبت اندیش باشید و چشمتان به افق های روشن باشد. با خیال‌بافی منفی یک قدم هم جلوتر نمی روید. گفتن واقعیت به شخصی شما را آرام می کند، هرچه زودتر با او قراری بگذارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
منتظر خبری هستید به زودی این خبر به شما داده می‌شود. یک شرط را از کسی خواهید برد. حضورتان در یک جمع تازه با استقبال روبرو می شود. در زمینه کاری یا تحصیلی وقت آن رسیده که برنامه ریزی شخصی‌تری برای خودتان داشته باشید. یک عزیز راه دور دائم چشمش نگران شماست.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یکی از دوستانتان واقعیت ماجرایی را از شما پنهان می کند پیگیر نشوید، فقط خودتان را سبک می کنید. برای انجام کاری لازم است تا تمام جسارت خود را به کار ببندید. فرصت رفع یک سوءتفاهم و برقراری دوباره رابطه محبت آمیز با فردی ویژه را به دست می آورید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در این هفته اتفاقاتی به وقوع می پیوندد که در آینده شما بسیار تاثیر گذار است. حواستان به دخل و خرجتان باشد وگرنه زمانی به خودتان خواهید آمد که حساب بانکی تان خالیست و راه به جایی ندارید. سفر خوب است اگر می توانید کمی در طبیعت راه بروید و نفس بکشید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
به تغذیه خود توجه داشته باشید. این روزها به دلیل فشارهای جانبی کم غذا شده اید. هدیه ای به کسی می دهید اما در عوض هدیه ای هم دریافت می کنید. در مورد یک مسئله حواستان به رعایت حق طرفین باشد، تا می توانید بدون جانب‌داری بین‌شان قضاوت کنید، به خودتان فکر نکنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
برای رفتن به جایی بهتر است با شخصی مشورت کنید. فردی نیاز دارد تا با شما درد و دل و از شما عذرخواهی کند، این فرصت را به او بدهید وگرنه پشیمان می شوید. حواستان به اطرافیانتان باشد در یک رقابت تحصیلی، کاری یا احساسی با چشم باز شرکت کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی را نصیحت می کنید اما او به حرف شما گوش نمی‌دهد و کار خودش را می کند، یادتان باشد شما نمی توانید هیچکس را به زور خوشبخت کنید. این هفته درست وقتی که انتظار ندارید یک خبر خوش می شنوید. با دیگران مهربان باشید تا با شما مهربان باشند این روزها حواستان به اطرافیان بیشتر باشد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
دنبال چیزی در جایی می گردید که اشتباه است. یک بدهی را هرچه زودتر تسویه کنید بهتر است. برای رهایی از یک مخمصه حقیقت را بگویید و خیالتان را راحت کنید. خوشبختانه از نظر شغلی به ثبات رسیده اید و می توانید به فرصت های تازه تر اقتصادی فکر کنید. حواستان به اطرافیانتان باشد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
پویایی شما برای فعالیت های شغلی که پیامد عشق به خانواده است ستودنی است. اندیشه ای نشاط را با خود به همراه داشته باشید. این روزها طرح ها، نقطه نظرات و عقاید خوب و بکری به ذهنتان می رسد. یک خرج کوچک برای خودتان می کنید که حالتان را بهتر می کند. به خودتان و خواسته‌هایتان بیشتر اهمیت بدهید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
کسی که ادعا می کند دوستتان دارد باید بتواند ادعایش را ثابت کند، صبور باشید تا خیالتان جمع و راحت شود. حضور در جمع دوستان روحیه تان را بالا می برد. منتظر یک خبر مهم تلفنی باشید. این هفته مجبور می شوید بالاخره برای کار مهمی تصمیم گیری کنید، حواستان به خواسته هایتان باشد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، کاری را بکنید که دلتان را راضی و آرام می کند. در هنگام اتخاذ یک تصمیم مهم و اساسی فقط به هوش و ذکاوت خودتان تکیه کنید و مشورت با افراد باتجربه در این زمینه را هم در نظر بگیرید. سرتان به کار خودتان باشد تا به موفقیت برسید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
حواستان به زنان در اطرافتان باشد. پیشنهادهای جدید کاری صورت می گیرد. شما دیگر نمی‌توانید از الگوهای قدیمی برای کارهایتان استفاده کنید. در رابطه تان با شخصی شاید بهتر باشد همه چیز را با نگاه منطقی بررسی نکنید، از خودتان بپرسید دلتان چه چیزی می خواهد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه