♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
موقع شوخی کردن با شخصی که تازه با او آشنا شده اید احتیاط کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید. تصمیمی برایتان گرفته شده که پذیرشش برایتان بسیار سخت است، فعلا با شرایط کنار بیایید اما تصمیم نشوید. به فکر راهی برای بیرون آمدن از این وضعیت باشید. رازتان را با دیگران در میان نگذارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به حرف های شخصی در اطرافتان خوب گوش کنید، شما می توانید از حرف های او به موقع و به نفع خودتان استفاده کنید. به خودتان استراحت بدهید یک لیوان چای بریزید و برای ساعتی هم که شده بنشینید و به هیچ چیز فکر نکنید. خستگی جسمی قدرت درست فکر کردن را از شما گرفته است.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
یک کار هنری را شروع کنید، کاری که نتیجه اش خوشحالتان می کند. ساز بزنید شال گردن ببافید هر کاری دوست دارید و انجامش خوشحالتان می کند انجام دهید. فعلا با هیچکس درودل نکنید. نگران نباشید شما بالاخره درسی که باید گرفته اید دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهید کرد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
آغاز به کار جدیدی می کنید و آهنگ زندگی تان تغییر می کند. هوشیار باشید که دوستان واقعی تان را از دست ندهید و از آن ها برای خودتان دشمن نسازید. اگر مشکلی برایتان پیش آمده سعی کنید از کنار آن آرام بگذرید. آشوب و نارحتی و سرو صدا برپا نکنید بعدا پشیمان می شوید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شما آدم سخاوتمندی هستید اما مادیات گاهی برایتان خیلی مهم می شود. سعی کنید متوجه رفتارتان باشید. تغییری در دکوراسیون منزل یا پوشش تان بدهید تا روحیه تان عوض شود. در مورد نیتتان صبور باشید و تدبیر و آینده نگری را از یاد نبرید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به جای دخالت در کار دیگران سرتان به زندگی خودتان باشد. اتفاقی زیر گوشتان در حال افتادن است که حواستان به آن نیست. برای شخصی بسیار نگرانید و می خواهید به او کمک کنید. بهتر است تا از شما کمک نخواسته به روی خودتان هم نیاورید. در مورد نیت تان همین امروز نقشه تان را عملی کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
یک گفتگوی کاری به شما ایده ای می دهد که بسیار به کارتان می آید. منتظر جوابی از شخصی هستید که کلافه تان کرده و جواب نمی دهد، کمی صبور باشید، کارهای به موقع انجام می شود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید. بی خوابی هم از کار می اندازتان و هم مریضتان می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
این روزها دلتان از شیشه است و طاقت شنیدن هیچ حرفی را ندارید، کمی صبور باشید، این روزها هم می گذرد. اخبار نخوانید و به هیچ موزیک غم انگیری گوش نکنید. یک خبر خوب کاری خیالتان را از مسئله ای که نگرانش هستید، راحت می کند. حواستان را به کارهایتان بدهید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
دوستی تقاضای کمک ساده ای از شما دارد، بدخلقی نکنید، کمکش کنید، حال خودتان هم بهتر می شود. هفته های آینده برای شما پر از مشغله کاری و سفر است. پیشرفت و موفقیت در زمینه کاری و تحصیلی خواهید داشت. شراکت در هیچ زمینه ای در حال حاضر برایتان مناسب نیست.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
سعی کنید خودتان به تنهایی کارهایتان را انجام دهید. مقدمات شروع یک رابطه عاطفی هنوز برایتان فراهم نیست. اگر به موقع کارهایتان را سرو سامان بدهید، زمینه آشنایی با شخصی که برایتان مهم است به وجود خواهد آمد. برای یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. این سفر در روحیه تان بسیار موثر است.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک پیغام حالتان را خوش می کند، برای جواب کمی صبر کنید. این روزها همه اش احساس می کنید، هر کاری که می کنید فقط دور باطل است. شما دلسرد شده اید، کمی از مطلب فاصله بگیرید تا حالتان بهتر شود. برای گفتن حرفی دست دست می کنید، حرف خوب را باید گفت، وقت تلف نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
نتیجه کاری که چند وقت پیش شروع کرده اید، به زودی خواهید گرفت و خستگی تان در خواهد رفت. معامله ای که برای تان مهم است انجام خواهد شد و نفس راحتی خواهید کشید، برای تحویل یکی از پروژه هایتان زمان کمی دارید. بهتر است اولویت بندی کنید و کارهای مهمتر را جلو بیندازید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه