♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
پیش از اینکه به دیگران اهمیت بدهید به خودتان فکر کنید و خواسته‌هایتان را بهتر بشناسید. اگر می توانید به پیاده‌روی بروید و به پادکست گوش کنید تا ذهنتان را از آشفتگی خارج کند و به آن نظم بدهد. در کارهایتان اعتدال داشته باشید، زیاده روی باعث پشیمانی‌تان می شود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
شخصی از راه دور و یا نوزادی در راه است، هرکدام باشد برایتان پر برکت و خوش یمن است. شروعی خوب و خوش را تجربه خواهید کرد. خیلی چیزها در حال تغییر است، شاکر باشید و یادتان نرود که چه راه درازی برای رسیدن به امروز طی کرده اید. مدیتیشن برایتان خوب است.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یکی از افراد خانواده تان راه موفقیت را پیش می گیرد و شما ثمره‌اش را می بینید. خیلی وقت ها یک تنه دست به کاری می زنید و تا آخر هم پایش میمانید، اگر خودتان نخواهید هیچکس نمی تواند شما را عوض کند. همین استقامت و استواری اعتماد به نفس بالایی به شما داده است.

 

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
به زودی دوستی شما را از بیراهه‌ای به راه می آورد. برای به دست آوردن مالی تلاش می کنید و شانس با شماست. یادآوری خاطره ای شما را به حرکت وا می دارد و سراغ دوستی قدیمی را بالاخره می‌گیرید. شخصی با یک جمله مثل یک قطره اشک از چشمتان می افتد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
برای انجام درست کاری باید دقتتان را بالا ببرید تا خودتان را به خوبی ثابت و به اطرافیان قابلیت‌هایتان را نشان بدهید. خودتان را جمع کنید و به کارهایتان نظم و ترتیب بدهید. به خودتان ایمان داشته باشید، هیچکس بهتر از شما برای انجام این کار نیست.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
برای رسیدن به یک خواسته مشترک از بحث‌های حاشیه‌ای و جانبی کم کنید و حواستان به خواسته اصلی‌تان باشد. در رابطه احساسی‌تان برای کسی تب کنید که برایتان بمیرد نه اینکه خودتان را دستی دستی هلاک و کوچک کنید، دلتان قوی باشد همه چیز بر وفق مراد شما می شود.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در مورد یک مسئله مالی یا کاری بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید و مدتی است که نمی‌دانید چه تصمیمی باید بگیرید، آینده‌نگر باشید و بعد تصمیم گیری کنید. این روزها نگران هستید که مبادا از پس کار مهمی که می خواهید انجام بدهید برنیایید. خرید ملک فعلا امکان پذیر نیست.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
افکارتان را نظم ببخشید و مغزتان را از فکرهای بیهوده و گذشته خالی کنید تا بتوانید درست پیش بروید. در مورد نیتتان انتظار نداشتید کارها اینگونه پیش برود. زندگی مثل موج دریاست، بعضی وقت ها بالا و بعضی وقت ها هم پایین هستید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
بهتر است قبل از هر کاری شرایط را راحت‌تر بپذیرید و بعد برای گذشتن از این مرحله حرکت و اقدام کنید. مراقب آدم های موزی باشید، بعضی ها در فکر سوءاستفاده هستند. موفقیت یکدفعه به دست نمی آید. امیدوار باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
اگر خودتان به تنهایی از پس کاری بر نمی آیید از شخصی کمک بگیرید. به هر طریقی شده سعی کنید ساخت و سازی که در ذهن دارید را شروع کنید، برایتان سود خوبی را ایجاد می کند. شرایط اولیه برای گفتن حرفی فراهم می شود، همسر و یا همراه وفاداری دارید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
حکم یا سندی که منتظرش هستید کمی دیگر طول میکشد تا بالاخره به دستتان برسد. نگرانی تان پایان می پذیرید. برای مسئله ای بیش از اندازه حرص و جوش می خورید و خودتان و اطرافیانتان را کلافه و عصبی می کنید. از کاه کوه نسازید هیچکس نمی‌تواند زمان را به عقب برگرداند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
حواستان باشد که این لحظه و آینده تان را خراب نکنید. انجام کار مهمی به شما سپرده می شود، حواستان را جمع کنید و با آن سرسری برخورد نکنید. به شخصی علاقه دارید اما این روزها همش احساس می کنید به جای نزدیک تر شدن به او در حال دورتر شدن هستید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه