♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
منفی نگری می تواند به راحتی تغییراتی در رفتارتان به وجود آورد. خودتان بهتر از هر کس دیگری می دانید که چگونه این افکار را از خود دور و با فکرهای مثبت جایگزین کنید. یا بی تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصوصیات شماست که باعث شده به شدت در کمک رساندن به دیگران فعال باشید. این هفته احتیاط کنید، تا حدی پیش بروید که به دردسر نیافتید. وضعیت روحی و جسمی تان این اجازه را به شما نمی‌دهد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
این اواخر دید تازه ای نسبت به زندگی پیدا کرده اید. نظراتی که نسبت به زندگی پیش از این برایتان ارزش داشته اند دیگر برایتان رنگی ندارند. شما ذاتاً تمایل دارید همیشه و در همه صحنه های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است. احساس می کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید، مراقب باشید برای رسیدن به اهدافتان از دیگران سوءاستفاده نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
این روزها نسبت به خودتان دشمن ترین هستید، قبل از اینکه خیلی دیر بشود از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. به زودی امکان گفتگوهایی فریبنده بر سر مسائلی جذاب با افراد متفاوت برایتان به وجود می آید، تا جایی که تمرکز کردن بر روی کار برایتان تبدیل به یک چالش می شود، بهترین انتخابی که می توانید را بکنید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بر بگیرد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
حقیقت به شدت شما را اذیت می کند و این دقیقا همان چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به درکش دارید. شما به طور کامل از کارهایی که باید از آن ها دوری می کردید آگاهی دارید، بهتر است خیلی حواستان را جمع کنید. اگر اکنون آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری خواهید دید. خشم خود را بروز ندهید، قبل از آنکه بفهمید چه کرده اید دودمانتان را به باد خواهد داد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
قدمی بردارید اما متفاوت از گذشته. شخصی زیباروی برایتان مشکلاتی ایجاد می کند تا جایی که احساس می کنید شیرازه زندگی تان را آشفته و از هم گسسته کرده است. شاید در آغاز عشق ایستاده باشید که عنان زندگی و اختیار از کفتان رفته. شما احتیاج به خلوتی برای فکر کردن دارید. حتی اگر جذابیت های این فرد خیلی زیاد هم باشد باز هم برخی رفتار شایسته شما نیست.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
روحیه حساس شما بدون شک می تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. شما می دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس های قدیمی تان سرچشمه می گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد. خاطرجمع باشید که همه چیز به راحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید به نظم و ترتیب در زندگی خصوصی‌تان بیشتر اهمیت بدهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید وقتی به خود خواهید آمد که می بینید دیگرانی آمده و این کار را برایتان انجام داده اند. متاسفانه اگر آن ها شما را سرزنش کنند شما به آن ها ایراد هم می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند، حتی اگر قصدشان فقط کمک کردن باشد شما نمی توانید به راحتی  جواب آن ها را بدهید، این روزها وقت مناسبی برای تکرار تجربیات گذشته‌تان نیست.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برخلاف تصورتان شما در طی روزهای آینده می توانید خیلی زود مشکلات مالی تان را برطرف کنید و با توانایی بیشتر از قبل به برنامه های منظم همیشگی تان برگردید. وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید، به دنبال این باشید که نکات مبهم را هرچه سریعتر مشخص و رفع کنید. شما خیلی خوب میدانید که مشکلات حل شده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
شما هرگز از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی نمی کنید. در حال حاضر واقعا چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خودتان و استراحت کردن از اینکه خود را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. به یک سفر می روید که هم از لحاظ کاری و هم از نظر روحی برایتان بسیار مفید خواهد بود. با تمرکز کردن بر توانایی‌هایتان خود را یک پله بالاتر ببرید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بسیاری از کسانی که شما را از دور می بینند به حالتان غبطه خورده و یا حسادت می ورزند. آن ها از تمام تلاش هایی که برای داشتن موقعیت های امروزتان کرده اید بی خبرند. واکنش هایتان نسبت به این صحبت ها سبب شده که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود. و متاسفانه انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد. بهتر است به این صحبت ها اهمیتی ندهید، این گوش در و آن گوش دروازه.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید. دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی غم بدانند، با آن ها بسازید. او که باید گوش شنوا برای درد و دل هایتان باشد هنوز کنارتان نیست. از گذشته درس بگیرید اما همه را به یک چوب نرانید. به جریان هایی که در اطرافتان اتفاق می افتد با دقت توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید. دوستی برایتان حامل پیشنهادات بسیار خوبی خواهد بود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی پایش را از محدوده اش فراتر گذاشته و برای شما مشکلاتی را ایجاد کرده است. بعد از داد و بیداد کردنتان بهتر است باز هم فکر کنید و همان راهی را پیش بگیرید که در شان شماست. نامه ی را بی پاسخ گذاشته اید و سوالی را که مدتهاست باید بپرسید پشت گوش انداخته اید، تعجیل کنید تا از فکر کردن خلاص شوید. بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی کنید باز زمان و اتفاقاتی که در حال می افتد پیش بروید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه