عزیزم، من صادقانه، صمیمانه و دیوانه وار عاشق شما هستم و دوست دارم به بلندترین نقطه جهان هستی رفته و از فراز آن فریاد بکشم که دوستت دارم. ما راه درازی پیش رو داریم و من می خواهم که در این راه طولانی، کنار هم باشیم و از وجود هم نیرو بگیریم. تو نزدیک ترین شریک زندگی من، دوست من، همسر من و تمام دنیای من هستی. تو چراغ پرفروغی هستی که تاریکی زندگی ام را روشنایی بخشیده و به من در لحظات غم و اندوه، انرژی و شادی می بخشی.

 

متن عاشقانه

 

من همیشه تصور می کردم که چیزی به نام عشق، آن چنان که می گویند وجود ندارد. اما آن روز پربرکت و رویایی که تو را دیدم، به یکباره عشق واقعی را با تمام وجودم احساس کردم. من فهمیدم که قلب تا چه اندازه می تواند عاشق باشد و تا چه اندازه می توان دیگری را دوست داشت. تمام فداکاری ها در وجود من مانند پروانه هایی سرگشته متولد شدند و برای لبخند زدن تو، حاضر به هر کاری گشتم.

 

 

 

دلم می خواست می دانستی چه احساسی دارم یا حتی یک لحظه می توانستی در دریچه چشمان من نشسته و خودت را از این زاویه نگاه کنی. آرزو داشتم می توانستی من را یک لحظه همان طور که تو را در قلبم احساس می کنم، درک کنی و یا حتی یک لحظه در خلوص عشق من غوطه ور شوی. آرزو می کنم که بدانی چه احساسی نسبت به تو دارم و بدانی تا چه اندازه از این احساس مراقبت می کنم.

 

 

 

لبخند تو قلب من را آتش زده و زندگی من را روشن می کند. تو کلید قلب من هستی و با وارد شدن عشق تو به زندگی ام، اکنون بر دنیا حکومت می کنم. این بهترین احساسی است که در تمام زندگی ام داشته ام و اکنون به اندازه شکوه این احساس، در بهشت دنیا هستم.

 

متن عاشقانه

 

 

تو انگیزه ای هستی که هر سپیده ام به شوق آن و با لبخندی از خواب بیدار می شوم. همین طور رازی هستی که نور مهتاب را هر شب به پنجره اتاق من آورده و خوابی شیرین به من می بخشد. تو خورشید و ماه من هستی و تمام نور زندگی ام را از تو گرفته ام. گرمای وجود تو، دنیای من را جایی زیباتر برای زندگی ساخته و از زندگی در آن، غرق شادی هستم.

 

 

 

عشق گرانبهایی که به تو دارم، زندگی من را به کلی تغییر داده است. احساس می کنم بدون این که پاهایم روی زمین باشد، سرمست راه می روم و شوق دیدن تو مرا به پرواز درآورده است. از زمانی که تو وارد زندگی من شده ای، گویا تمام دنیا به نفع من می چرخد و هیچ ناخوشایندی وجود ندارد. امیدوارم تا پایان جهان، کنار تو باشم و از وجود تو نیرو بگیرم.

 

متن عشقانه

 

دور ماندن از تو وحشتناک ترین اتفاقی است که می تواند برای من رخ دهد. دعا می کنم هرگز یک دیوار نیز مرز جدایی بین من و تو قرار نگیرد. دعا می کنم همیشه در این نزدیکی کنار من باشی و همیشه چشمان زیبایت، روشنی و گرمابخش زندگی ام باشد. دعا می کنم آسمان زندگی ات همیشه صاف و درخشان باشد و همیشه لبخند سحرانگیزت را روی لب های تو ببینم.

 

 

می دانم که تقدیر من و تو به هم گره خورده و یک لحظه جدایی برای ما مقدر نشده است. دیوانه وار دوستت دارم و دیوانه ور به عشق تو دل بسته ام. این دلبستگی را دوست دارم و تا روزی که چرخه زندگی ادامه دارد، عشق من به تو رشد کرده و بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,