عشق شبیه به چیزی است که من این سال ها در چشمان تو دیده ام و با نگاه کردن به آن، هر بار وجودم پر از شعفی شده است که نمی توانم به هیچ چیز دیگری مانندش کنم. چیزی که در گیسوان تو می بینم، به شب سیاهی می ماند که رازهای زیادی را با خود همراه دارد و من نمی توانم هیچ یک از رازهایش را کشف کنم. تو معشوق زمینی من، پر از شکوفه های بهاری هستی که در جای جای لبخندهایت در خاطره های من نقش بسته اند …

عکس عاشقانه

 

می دانم که قرار است سقف آسمان بر سر ما خراب شود، اما این آزمون عشق است که من به آن وارد می شود و برای جان دادن در این راه نیز از هیچ چیزی هراسی ندارم. بگذار سختی ها بیشتر شده و تنگنای این دیوارها کنار هم بیشتر آزارم دهند. باز یاد عشق تو من را زنده نگاه خواهد داشت و تا زمانی که امید رسیدن به تو باشد، نفس هایم همچنان تند و پرتپش خواهند بود.

 

عکس عاشقانه

 

دوست داشتن تو شیرین ترین احساسی بود که توانستم در تمام طول زندگیم داشته باشم. این احساس همراه با زیباترین جملات در قلب من پا گرفته و می توانم بارها و بارها در وجودم ان ها را تکرار کنم. قلب من با وجود تو به یک قلعه طلایی شبیه شده که در تمام گذرهای آن، جشن و پایکوبی به راه است. این می تواند نویدی برای یک شروع عاشقانه باشد، شروعی که زندگی من را دگرگون خواهد ساخت.

 

عکس عاشقانه

 

 

زندگی در کنار تو عجیب ترین و در عین حال زیباترین احساس را به من داده است. با آمدن تو به دنیایم، توانستم لحظه لحظه عاشقی را تجربه کرده و زیباترین احساسات بشری را در وجودم کشف کنم. پیش از تو هیچ یک از این ها در دنیای من جایی نداشت و با آمدن تو توانستم به انسانی دیگر تبدیل شوم. انسانی به مراتب شادتر و به مراتب خوشبخت تر…

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: