امیدواریم امروز روز، روز شما باشد.

فروردین

ظاهر زیبا یکی از بهترین انتقام‌ها است.اگر در نظر دارید با مشکلات رابطه به‌هم‌خورده خود کنار بیایید، بهترین کار این است که به‌هیچ‌عنوان افسرده نباشید و ظاهر خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید. صبح‌ها زودتر بیدار شوید و ورزش کنید. لباس نو بخرید و به زیبایی خود اهمیت بیشتری بدهید. باید طوری باشید که دوستان و افراد جدید به خود جذب کنید. امروز در زندگی عاطفی شما تغییرات عجیبی صورت خواهد گرفت. امروز در مورد کدرهایی که شما و شریک زندگی‌تان دوست دارد دچار سوءبرداشت خواهید شد اما درنتیجه آن احساس آرامش بیشتری پیدا می‌کنید و کدرهایی انجام خواهید داد که رابطه شمارا بهتر کند.

اردیبهشت

بااینکه همیشه دوست دارید وقت خود را بیرون و در میان مردم صرف کنید، اما امشب بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر می‌توانید بعدازظهر مرخصی بگیرید و به خانه بروید. کتاب موردعلاقه خود را مطالعه کنید یا در باغ یا پارک نزدیک خانه پیاده‌روی کنید. گاهی انسان به استراحت و تجدید نیرو نیاز دارد. به همین دلیل همه‌کاره‌ای خود را به فردا موکول کنید. اگر دنبال رابطه خاصی هستید به‌طور عجیبی آن را در محل  کار خودخواهید یافت. البته این فرد شاید چندان نرمال نباشد و خیلی متفاوت رفتار کند. این باعث می‌شود تا رفتارهای عادی و روزمره شما نیز تغییر کند و مسائل جدیدی برای لذت بردن از زندگی بیابید.

خرداد

امروز با همه وجود احساسات اطرافیان را درک می‌کنید. البته گاهی هم بسیار برایتان سخت است که رفتارهای دیگران را تحمل‌کنید. اما امروز این شانس رادارید تا با دیگران همدردی کنید. امروز یکی از دوستان نزدیک و صمیمی با شما درد دل خواهد کرد تاکمی سبک شود. با مهربانی و صبر به حرف‌های او گوش کنید و پیشنهادهای خوب و درست به او بدهید. امروز همه قواعد دوستی و رابطه خود را خواهید شکست. امروز بیشتر از اینکه بخواهید با یار همیشگی خود باشید، ترجیح می‌دهید دوستی‌های موقت یا مجازی داشته باشید و همین کار را هم خواهید کرد.

 تیر

امروز به‌طور دائم با تاخیر مواجه خواهید بود. از ترافیک سنگین خیابان‌ها گرفته تا جلسه‌ها یا قرارهایی که با تاخیر آغاز می‌شوند. امروز احساس می‌کنید به‌هیچ‌عنوان کارها و تلاش‌های شما به نتیجه نمی‌رسند. اما با خلوص نیت و بی‌هیچ قضاوتی کارهای خود را انجام دهید تا نتیجه مثبت آن را نیز ببینید. شکلات در بهتر شدن روحیه شما تأثیر خواهد داشت. آشنا شدن با فرد جدید یا برقراری رابطه نو با فردی دیگر می‌تواند طرز فکر شما نسبت به خودتان را تغییر دهد. این انسان به شما می‌آموزد که همیشه خود واقعیتان باشید و برای رضایت دیگران خود را فراموش نکنید.

مرداد

امروز احتمالا دچار ناامیدی واقعی می‌شوید اما اجازه ندهید این حالت برای مدت طولانی ادامه داشته باشد و همه زندگی شمارا در اختیار خود بگیرد. برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید و برای تحقق رؤیاهای بزرگ، تلاش کنید. این را همیشه با خود تکرار کنید که روزهای شادی و تفریح را می‌توان دوباره به وجود آورد و به همین دلیل، برای آینده‌ای بهتر و شادتر برنامه‌ریزی و تلاش کنید. امروز نوع رابطه خود را تغییر می‌دهید. اگر همیشه جذب شخصیت‌های خاصی از مردم می‌شوید، سعی نکنید به‌یک‌باره موضع خود را عوض کنید. اگر فردی را ملاقات کرده‌اید که به نظرتان ارزش آشنایی دارد، سریع وارد رابطه نشوید و مدتی را فقط دوست‌های ساده برای هم باشید تا بیشتر یکدیگر را بشناسید.

شهریور

امروز بیشتر تمایل دارید درون‌گرا باشید تا برون‌گرا. شاید تصمیم درستی باشد زیرا دنیای بیرونی امروز شما چندان هم جالب و هیجان‌انگیز نیست. هیچ‌چیز درست پیش نمی‌رود. با هرکسی تماس برقرار کنید جواب شمارا نمی‌دهد و خودش هم زنگ نمی‌زند. امروز به‌شدت احساس بی‌فایده بودن دارید. اما این مسائل را به دل نگیرید. همه این احساسات موقتی هستند و بهتر است فراموش کنید. برای خارج شدن از این فاز، کاره‌ای جالب برای خود انجام دهید. اگر همیشه عادت داشته‌اید در رابطه عاطفی خود مراتب احتیاط را رعایت کنید، امروز این شهامت را خواهید داشت تا خجالت و کمرویی را کنار بگذارید و خود واقعیتان باشید. چیزی که بیش از همه شمارا هیجان‌زده می‌کند این است که بالاخره دست از نگرانی برمی‌دارید و ظاهر و لباس و چهره‌تان این‌قدر مهم نیست که موجب استرس شما بشود..

مهر

امروز مسائل مالی بسیار پررنگ خواهند شد. واقعیت این است که درآمد و پس‌انداز مالی شما آن‌قدر نیست که انتظار دارید. اما سعی کنید مشکلات خود را در درجه دوم اهمیت قرار دهید زیرا دلیلی وجود ندارد این ناراحتی‌ها بر رابطه شما با دوستان یا اعضای خانواده تأثیر منفی بگذارد. در صورت نیاز در این مسیر از دوستان کمک بطلبید. امروز این فرصت رادارید تا با انواع آدم‌های مختلف در ارتباط باشید. این مجموعه افراد، تأثیر بسیاری روی شما می‌گذارند و در میان آن‌ها به فردی علاقه‌مند خواهید شد که خودتان هم تعجب می‌کنید. به‌جای اینکه همیشه سعی دارید به میل دیگران رفتار کنید، کمی خودتان باشید.

آبان

اگر فعالیت بدنی زیادی دارید بد نیست کمی به خود استراحت دهید. در زمان کنونی، بدن شما به استراحت و کمی آرامش نیاز دارد. خوب است امروز جلوی تلویزیون دراز بکشید و برنامه موردعلاقه خود را تماشا کنید. این استراحت زیاد باعث می‌شود تا احساس کنید نیروی دوباره یافته‌اید و با ذهن باز و بدن کامل ورزیده به کاره‌ای روزانه خود بازخواهید گشت. در مورد رابطه رمانتیک نیز، شاید خودتان هم خسته شده باشید از اینکه همیشه خودِ واقعیتان را مخفی می‌کنید و ظاهری سرد و بی‌روح را به دیگران نمایش می‌دهید. اما این را بدانید مردم انسان‌های شاد و خونگرم را دوست دارند. بنابراین این ظاهر بیهوده‌ای که از خودساخته‌اید را کنار بگذارید تا عشق واقعی زندگی خود را بیابید.

آذر

امروز به معنای واقعی دوست دارید استراحت کنید.  در چند روز گذشته زیاد کارکرده‌اید و نیاز دارید یک روز را استراحت کنید و به خود برسید. مثلا می‌توانید سینما بروید یا با یکی از دوستان خود برای رفتن به رستوران برنامه‌ریزی کنید. امروز از همه تلاش‌های چند روز گذشته خود نهایت استفاده را ببرید و برای خود مهمانی یک نفره بگیرید. ازنظر عاطفی نیز امروز به‌هیچ‌وجه دوست ندارید آزادی‌های خود را با برقراری ارتباط با جنس مخالف، محدود کنید. اگر در حال حاضر درگیر یک رابطه هستید، امروز به او نشان می‌دهید که همیشه یک انسان آزاد بوده‌اید و یک انسان آزاد هم باقی خواهید ماند. هیچ فردی نمی‌تواند مالک شما باشد. البته این حرف‌ها را با مهربانی بیان کنید تا باعث ایجاد کدورت نشود.

 دی

گل یا گیاه باعث شادابی روحیه و فضای خانه شما می‌شود. امروز احساس می‌کنید وسایل خانه تا حدی نخ‌نما و کهنه‌شده‌اند. به همین منظور با چند ترفند ساده و با وسایل موجود، می‌توانید ظاهر خانه را تغییر دهید. گلدان‌های زیبای طبیعی در کنار پنجره بگذارید و تأثیر آن در روحیه خود را به‌خوبی احساس کنید. نامزدتان دیگر به شما اجازه نمی‌دهد تا  امشب هم در خانه بمانید و به‌زور شمارا بیرون می‌برد تا لحظه‌های شادی در کنار یکدیگر داشته باشید. تجربه‌های تلخی درگذشته داشته‌اید، آن‌ها را کنار بگذارید و سعی کنید به روشی جدید زندگی کنید.

 بهمن

امروز حالت معنوی زیادی دارید. رویاهای شما بسیار زنده هستند و در تلاش هستید تا حرف‌های خاص و مهمی را بیان کنید. به‌شدت نیاز به سفر را در خود احساس می‌کنید و دوست دارید برای آشنایی بافرهنگ‌های دیگر به شهر یا کشورهای دیگر سفر کنید. البته در حال حاضر، این سفر چندان کاربردی نیست و می‌توانید برای علاقه‌مندی‌های خود در اینترنت جست‌وجو و اطلاعات موردنیاز را پیدا کنید. ازنظر احساسی نیز تصور می‌کنید همه‌چیز بسیار عجیب پیش می‌رود. همه مردم به‌شدت جذب و شیفته شما می‌شوند. اگر به دنبال یافتن عشق جدید هستید، مطمئن باشید امروز نیمه گمشده خود را ملاقات خواهید کرد و از این امر بسیار هیجان‌زده می‌شوید.

اسفند

بسیار مهم است که امروز با مشکلات خود رودررو شوید. فرد مهمی که همیشه کاره‌ای زیادی برای شما انجام می‌داد، امروز  هیچ تلاشی برای شما انجام نخواهد داد. این روند چندان برایتان خوشایند نیست. اما اجازه ندهید این مسائل شمارا در خود فروببرند و از زندگی عادی بازبمانید. خودتان را مجبور کنید تا با دیگران در ارتباط باشید. ترجیحا امروز به‌هیچ‌وجه عاشق نشوید و هیچ رابطه رمانتیک جدیدی را نیز آغاز نکنید. شاید فردی به نظرتان بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد، اما فعلا فقط با او دوست باشید تا بتوانید او را بهتر بشناسید و اگر واقعا فرد موردعلاقه‌تان بود، رابطه عمیق با او برقرار کنید.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments