امیدواریم امروز روز، روز شما باشد.

فروردین

امروز ممکن است خودتان را در حالی بیابید که موافق نظر جمع کار می‌کند، حتی اگر کاملاً با جهت‌گیری و تصمیمات اکثریت موافق نباشید. متوجه می‌شوید که این قدرت رادارید که از موضع خودتان دفاع کنید، اما بهتر است مصالحه کنید و کمی حسن نیت به خرج دهید تا بتوانید در طولانی‌مدت تأثیر چشم‌گیرتری را بر جمع بگذارید؛ پس با نظرات اعضای گروه مخالفت نکنید. کمی خودتان را کنار بکشید و آسوده باشید، اجازه بدهید تا برای مدت کوتاهی شخص دیگری هدایت جمع را به عهده بگیرد. تا جایی که می‌توانید از همکارانتان حمایت کنید و نشان دهید که شما هم از روحیه‌ی کار گروهی برخوردارید. این حس وفاداری و علاقه به سازش و مصالحه بدون پاداش باقی نخواهد ماند.

اردیبهشت

شاید نزدیک عصر انرژی‌های پیرامون‌تان کمی آشفته شوند. می‌دانید که بخشی از کار امروزتان این است که باید از میان آشفتگی‌های پیرامون به نکات معنی دار و مهم دست پیدا کنید. متأسفانه ممکن است احساس کنید که وقتی سرعت امور افزایش می‌یابد، هیچ راهی برای گریز و پنهان شدن وجود ندارد. اما دست از کار نکشید، ن برای این که اهدافتان تحقق پیدا کنند باید از منطقه ی ایمن فراتر بروید.

خرداد

امروز انرژی‌تان کم است. بعلاوه تمایل به هدر دادن این انرژی کم نیز دارید. جروبحث نکنید و از خود یا افراد اطرافتان انتظار زیاد نداشته باشید. تلاشتان برای درگیر شدن در همه‌چیز ممکن است منجر به خستگی، احساس ناخوشی و نداشتن تمرکز می‌شود.

تیر

ممکن است امروز فکر کنید که به انتهای خط رسیده‌اید، اما واقعاً هیچ دلیلی برای اقدام فوری وجود ندارد. این پایان آشکار فقط وسیله‌ای است تا شمارا به حرکت وادارد. اما خطر اینجاست که ممکن است ازنظر احساسی و عاطفی در وضعیتی باشید که بخواهید بیش ازآنچه لازم است انعطاف‌پذیری نشان دهید. بگذارید تا اضطرابی که در درونتان اوج گرفته شمارا از نقطه‌ی سکون رها کند و به عمل ترغیب کند. اما زیاده‌روی نکنید، زیرا ممکن است خیلی سریع به همان نقطه‌ی پیشین بازگردید. بدانید که تنها یک‌قدم می‌تواند آغاز یک سفر طولانی باشد.

مرداد

ایده‌هایی  که دارید در ابتدا بسیار خوب به نظر می‌رسند، اما ممکن است کسی به این نکته اشاره کند که یک مورد مهم را جا انداخته‌اید و به‌این‌ترتیب مخالفت جمع بالا بگیرد. امروز ممکن نیست که بتوانید به‌راحتی خودتان را از این مخمصه رها کنید، زیرا باید جواب گوی اعمالتان باشید. خوشبختانه  دوباره به‌وضوح ذهن دست می‌یابید و همه‌چیز به نفعتان پیش خواهد رفت، اما چند روزی طول می‌کشد تا نتایج خودشان را نشان دهند. به خاطر داشته باشید که اصلاً نیازی به عجله کردن نیست. شرایط فعلی درواقع نوعی هدیه‌ی سرپوشیده است، پس بهتر است از این فرصت برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید

شهریور

امروز ممکن است سعی کنید تا چیزی را از دیگران پنهان نمایید، اما ازآنجایی‌که دیگران می‌دانند در زندگی‌تان چه می‌گذرد نمی‌توانید در شرایط کنونی پنهان‌کاری کنید. حواستان باشد که چند روزی همه‌ی توجه‌ها به‌سوی شماست. از شدت این فشارها کاسته می‌شود، اما ممکن است زندگی‌تان هرگز مثل قبل نشود. پس در لحظه زندگی کنید و با هر اتفاق شگفتی که پیش روی‌تان قرار گرفت به‌سادگی روبرو شوید. شاید عجیب به نظر برسد، اما بدانید که پذیرفتن ناشناخته‌ها با آغوش باز مطمئن‌ترین راه برای تضمین موفقیت شماست.

مهر

امروز صبح ممکن است خودتان را در حالتی بیابید که به سمت دیگران یا دانش کشیده می‌شوید. ممکن است بی‌هیچ دلیلی چرخه اجتماعی معمول خود را گسترش دهید. ممکن است چیز جالبی یاد بگیرید یا با یک فرد جالب آشنا شوید. روشن‌فکری که ویژگی شماست به‌راحتی توسط نگرانی‌های مخفی‌تان سد می‌شود. ممکن است در مورد جزییات واضح یا مسایل مخفی که به آن‌ها علاقه دارید احساس عدم قطعیت کنید.

آبان

ایده‌هایی  که دارید در ابتدا بسیار خوب به نظر می‌رسند، اما ممکن است کسی به این نکته اشاره کند که یک مورد مهم را جا انداخته‌اید و به‌این‌ترتیب مخالفت جمع بالا بگیرد. امروز ممکن نیست که بتوانید به‌راحتی خودتان را از این مخمصه رها کنید، زیرا باید جواب گوی اعمالتان باشید. خوشبختانه  دوباره به‌وضوح ذهن دست می‌یابید و همه‌چیز به نفعتان پیش خواهد رفت، اما چند روزی طول می‌کشد تا نتایج خودشان را نشان دهند. به خاطر داشته باشید که اصلاً نیازی به عجله کردن نیست. شرایط فعلی درواقع نوعی هدیه‌ی سرپوشیده است، پس بهتر است از این فرصت برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

آذر

مقداری سیاست داشته باشید. از امروز استفاده کنید تا جزییات بیشتری را به برنامه قدیمی‌تان اضافه کنید یا درمکرد ایده‌های خودتان یا افراد دیگر با افراد مخالف بحث کنید. کارتان در هنگام روز ممکن است محدود به ساعات کاری نباشد. ممکن است بیشتر از کار واقعی درگیر ارتباطات باشید. ملاقات کاری با تعداد زیادی شرکت‌کننده ممکن است نتایج مورد انتظار نداشته باشد.

دی

شرایط آشفته‌ای که فعلا در جریان است باعث شده که نتوانید بر کارتان تمرکز کنید. اما خودتان فکر می‌کنید که می‌دانید چه چیزی درست است و چگونه باید انرژی‌تان را تخلیه کنید. به‌هرحال اگر می‌خواهید خودی نشان دهید، حداقل ازاین‌جهت اطمینان پیدا کنید که مبادا موارد جزی و کم‌اهمیت را بزرگ جلوه دهید. زمانی که تصمیم قطعی گرفتید تا نقشه‌هایتان را عملی کنید، به هیچ‌کس و هیچ‌چیز اجازه ندهید که در مسیرتان قرار بگیرد. اعتماد، تعهد و عزم راسخ ترکیبی شکست‌ناپذیر خواهند بود.

بهمن

وقت خوبی برای تخیلات آزاد و گسسته نیست، ولی وقت خیلی خوبی برای آزمایش کردن ایده‌های عجیب است. یاد بگیرید که به‌صورت انتقادی فکر کنید. این کمک می‌کند که از اشتباهات ناامیدکننده قبل از وقوع اجتناب کنید. اگر الهامات شما توسط ملاحظات عملی صورت می‌گیرد به‌احتمال‌زیاد به‌اندازه کافی قوی نخواهند بود.

اسفند

شاید شخصیتی هستید که از زندگی پرخطر لذت می‌برد، اما امروز ممکن است نتوانید ایده‌های بزرگی را که پر ریسک به نظر می‌رسند بپذیرید.  ممکن است بخواهید آسان‌ترین راه را انتخاب کنید، یعنی به‌سرعت حرف را عوض کنید تا این مشکل را از سرخودتان بازکنید. اما امروز هیچ راهی برای گریز از مقابله با دیگران پیش روی‌تان نیست. جرات داشته باشید و مخالفتتان را بروز دهید است ابتدا با فراز و نشیب‌های روبرو شوید، اما درنهایت با قرار گرفتن در مسیر درست می‌توانید به فرصت‌های موفقیت آمیز دست یابید.

فال روزانه ۱۴ اسفند ۹۷

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments