فردا می‌تواند روز متفاوتی برای شما باشد و به چیزی که دوست داری برسید. اما باید با دقت و اطمینان گام بردارید تا همه‌چیز را دوروبرتان ببینید.

فروردین

امروز اتفاقی برای شما روی می‌دهد که ناخواسته خاطره ناراحت‌کننده‌ای را به یاد شما می‌آورد. اتفاق امروز چندان برایتان مهم نیست اما خاطره‌های گذشته باعث می‌شوند تا بیشتر زمان خود را در ناراحتی و دوره تلخی‌ها سپری کنید. بهتر است به‌جای ناراحتی به این فکر کنید که چرا این خاطره‌ها تا این اندازه شمارا در خود فرو می‌برند. وقتی دلیل آن را کشف کردید، می‌توانید بار آن را از دوش خود بردارید. برای رابطه عاطفی خود ارزش بسیاری قایل هستید اما امروز دوست دارید در مورد آن بیشتر فکر کنید تا بتوانید اشکالات موجود در رابطه خود را بیابید و در صورت توان آن‌ها را برطرف کنید. باید سعی کنید همیشه خوش‌بین و مثبت‌گرا باشید.

اردیبهشت

امروز بسیار دوست دارید در خانه بمانید. البته این در خانه ماندن دلیل دارد و دلیل آن آمدن مهمانی است که بسیار دوستش دارید. این مساله باعث بی‌صبری و دستپاچگی شما می‌شود. برای اینکه زمان بگذرد و تا آمدن آن استرس نداشته باشید، یک کار هنری یا خلاقانه انجام دهید تا حواستان را پرت کند و انتظار را برایتان آسان کند. امروز به زمان نیاز دارید تا در مورد رابطه عاشقانه خود بهتر و بیشتر فکر کنید؛ اما توصیه می‌کنیم امروز به‌طور کل در مورد این مسایل تصمیم‌گیری نکنید. فقط فکر کنید و همه خوبی و بدی‌های آن را برای خود یادداشت کنید.

خرداد

هیچ‌یک از دوستان شما امروز خانه نیستند و به همین دلیل نه می‌توانید به خانه آن‌ها بروید یا تلفنی با آن‌ها صحبت کنید. این باعث می‌شود تااندازه‌ای احساس تنهایی داشته باشید. با این روحیه مدام خود را توجیه و متقاعد می‌کنید که این تنهایی هم بد نیست؛ اما واقعا بد نیست. از فرصت استفاده کنید و فیلم ببینید یا کتاب مطالعه کنید. برایتان دشوار است امروز سرقرار با فرد موردعلاقه‌تان حاضر شوید. نرفتن هم بهتر است زیرا ممکن است مکالمه‌ای میان ما صورت بگیرد که چندان خوشایند نیست. شما از دو دیدگاه متفاوت به یک مساله فکر می‌کنید. بهتر است خیلی برای جلب نظر او تلاش نکنید.

تیر

ساخت‌وسازهای ساختمانی یا تعمیرات خیابانی باعث می‌شوند تا نتوانید به‌راحتی به خانه خود برسید. این مارها باعث ایجاد ترافیک در خیابان می‌شود. شاید بهتر باشد با پای پیاده از این ترافیک عبور کنید و کمی هم زودتر از همیشه از خانه بیرون بروید تا دیر به محل کار خود نرسید. اگر هم قرار نیست سرکار بروید، در خانه خود را باکارهای زیاد مشغول کنید. اگر شریک عاطفی شما امروز خیلی سرحال نیست و هر کاری هم می‌کنید باز موجب شادی او نمی‌شود، بهتر است او را به حال خود بگذارید. لازم است کمی تنها بماند تا بتواند با تمرکز کافی کاره‌ای خود را انجام دهد و با خیال راحت دوباره ذهنش را متمرکز کند.

مرداد

رابطه عاشقانه میان شما و فرد موردعلاقه تان تا حدی دچار خدشه شده است. شاید وسوسه شوید و به‌طور عجولانه تصمیمی بگیرید که به‌هیچ‌عنوان درست و منطقی نیست. شاید با خود تصور کنید شریکتان دیگر برای شما ارزشی قایل نیست، اما این مساله صحت ندارد. خود را در این دام گرفتار نکنید. خودتان هم می‌دانید این‌طور نیست و این حس‌ها همه موقتی هستند. او خیلی زود به شما زنگ خواهد زد و دوباره همه هیجانات خوب قبل را باهم تجربه خواهید کرد. اگر قرار است یک رابطه عاطفی جدید را آغاز کنید، خیلی هیجان‌زده نباشید. اگر می‌خواهید این آشنایی برای طولانی مدت ادامه داشته باشد باید کمی منطق را نیز چاشنی احساسات خود کنید.

شهریور

امروز در مورد رویدادی اجتماعی که همیشه آن را تحسین می‌کردید، دچار ناامیدی می‌شوید. این ناامیدی بر اعتقادات شما بر این مسایل تاثیر منفی می‌گذارد؛ اما باید بدانید این اتفاق‌ها کاملا طبیعی هستند و دوباره فردا همان روحیه قبلی خود را به دست خواهید آورد و می‌توانید خود را آرام کنید و دوباره با انرژی به مارها و اعتقادات خود برسید. موقعیت‌های کنونی باعث می‌شوند تا در مورد رابطه عاطفی خود کمی شهامت بیشتر داشته باشید و همه مسایل آن را مورد بازبینی قرار دهید. این مساله به‌تنهایی و زمان برای فکر کردن نیاز دارد. پس امروز را به خود استراحت دهید هرکدام جداگانه به رابطه خود فکر کنید.

مهر

امروز تا حد زیادی درون‌گرا می‌شوید و بیشتر به تفکرات خود اعتماد می‌کنید تا رویدادهای محیط. به همین واسطه نمی‌توانید درک کنید دیگران چه احساساتی دارند و چگونه به زندگی نگاه می‌کنند. بهتر است از این تفکرات منفی دست‌بردارید و دوباره منطق همیشگی خود را به دست بیاورید. این شرایط و این بدبینی‌ها موقتی هستند و در طول روزهای آینده دوباره به شخصیت واقعی خود بازخواهید گشت. امروز این فرصت رادارید تا در مورد رویدادهای اخیر رابطه عاطفی خود فکر کنید و آن‌ها را زیر ذره‌بین ببرید. بررسی آن‌ها هیچ اشکالی ندارد اما سعی نکنید هیچ تصمیم مهمی در این رابطه اتخاذ کنید.

آبان

شما همیشه انسان سخت‌کوشی بوده‌اید. این سخت‌کوشی در همه جنبه‌های زندگی شما تاثیر می‌گذارد و شاید در زندگی شخصیتان کمی خلل ایجاد کند. شاید بد نباشد امروز را در فاز تنبلی به سر ببرید و کمی به خود استراحت دهید. به خودتان استراحت دهید، فیلم یا تلویزیون تماشا کنید. از این‌که آرام و بیکار چندساعتی استراحت می‌کنید، عذاب وجدان نگیرید. امروز به‌هیچ‌عنوان دوست ندارید با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید؛ اما آن‌ها خیلی هم بد نیستند و شاید حتی جنبه مثبتی هم داشته باشند. اگر شریکتان می‌خواست در مورد مسایلی با شما صحبت کند، حتما و با دقت به حرف‌های او گوش کنید.

آذر

فرصت خوبی دارید که سود زیادی به دست آورید و خودتان را نشان دهید. می‌توانید از برقراری نظمی که در حال حاضر وجود دارد و درک شدن از سمت شریک عاطفی‌تان لذت ببرید. فقط تعادل را نگه‌دارید.  یک رویکرد تجربی و غیر قضاوتی، بزرگ‌ترین شادی و رضایت را برایتان به ارمغان می‌آورد. چیزی که می‌خواهید را دریافت خواهید کرد و همراهانتان، شمارا تحسین خواهند کرد.

دی

منتظر اتفاقات مثبت باشید. به‌زودی یك ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید. اتفاقات عجیبی که این روزها می‌افتد حکمتی دارد. صبر داشته باشید تا مفهوم این جریانات روشن شود. با قلب باز و صادقانه احساساتتان رو بیان کنید. اولویت با سلامتی شماست کسالت‌های کوچک را نادیده نگیرید.

بهمن

امروز برای شما به‌راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش‌گرفته‌اید برایتان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برایتان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهدافتان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تا خیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکر کردن به آن صرف کنید.

اسفند

اگربه تازگی همسایه‌ی جدید به محل زندگی‌تان نقل‌مکان کرده خودتان را برای یک دوستی محکم و طولانی مدت آماده کنید. این شخص بسیار مهربان و همیشه آماده‌ی کمک و همکاری است، از همه مهم‌تر، وظایف خود را در قبال سایر همسایگان می‌داند و برای حقوق آن‌ها ارزش قائل است. رابطه‌ی دوستی محکمی بین شما و این شخص تازه‌وارد به وجود خواهد آمد که احتمالا سال‌های سال ادامه پیدا خواهد کرد. امروز آن‌قدر برنامه‌ها و کاره‌ای زیادی به شما پیشنهاد می‌شوند که نمی‌دانید کدام‌یک از آن‌ها را قبول کنید. تفریح و خوش‌گذرانی خیلی خوب است، اما یادتان باشد برای استراحت هم وقت بگذارید.

فال ماه تولد: ۲ اسفند ۹۷

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments