فردا می‌تواند روز متفاوتی برای شما باشد و به چیزی که دوست داری برسید. اما باید با دقت و اطمینان گام بردارید تا همه‌چیز را دوروبرتان ببینید.

فروردین

این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌كنید درست است كه گرفتاری‌های متعددی دارید اما این دلیل نمی‌شود به كسانی كه دوستشان دارید و یا آنها شما را دوست دارند، بی‌توجه باشید. به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط نیازمند است. شما در چه مرحله‌ای هستید!

اردیبهشت

شما امروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. شما می‌دانید که سریع عکس العمل نشان دادن کار عاقلانه ای است و از طرف دیگر می‌خواهید قبل از اینکه برنامه‌هایتان وارد مراحل بعدی بشوند مدتی صبر کنید. با وجود اینکه شما نسبت به پیروزی خود مطمئن نیستید، باید بدانید صبر و شکیبایی پیشه کردن کلید موفقیتتان است.

خرداد

به او محبت کنید تا هم خودتان خوشحال شوید و هم او. فکر آغاز کار یا فعالیت جدید را به بعد واگذار کنید. در موقعیت خوب مالی و فکری قرار دارید. به درآمدتان اضافه می شود و جبران عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد شد. فقط به شرطی که نا امیدی را رها و تلاش کنید. ایمان به خودتان را به دلتان برگردانید. به نتیجه ای که می خواهید بگیرید می‌رسید.

تیر

احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

مرداد

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه نظم و ترتیب شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند؛ اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

شهریور

رویدادهای غیر منتظره ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می کرده اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

مهر

اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می‌کنید که امروز از شما تقدیر نمی‌شود احساسات و عصبانیت تان می‌تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می‌تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می‌کنید احساس بدی به شما دست می‌دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعيت خود را مشخص كنيد و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

آبان

هدیه ای دریافت کرده اید که برایتان بسیار با ارزش است. در نگهداری آن کوشا باشید تا غصه نخورید. منتظر یک اتفاق عاطفی شیرین باشید تا از ته دل بخندید. در تحصیل و کارتان در حال پیشرفت هستید و ایده های عالی به ذهنتان می رسد. پس به جای رویا پردازی بهتر است عمل کنید. وقتتان را تلف نکنید.

آذر

قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود. این ضرب المثل را همواره به خاطر داشته باشید! اگر کنترل زندگی تان را به دست بگیرید، اعتماد به نفس تان افزایش پیدا می کند و معجزاتی را تجربه خواهید کرد. برای استفاده از توانایی دست کم گرفته تان از فرصت ها بهره گیرید. همسر یا فرد مورد علاقه تان را کاملا تحت تاثیر جذابیت ذاتی تان قرار خواهید داد

دی

حرف بزنید تا راه درست را پیدا کنید. یادتان نرود که دنیا حول محور شما نمی گردد. این روزها اینقدر فکرتان درگیر است که حتی به راحتی نمی توانید با کسی صحبت کنید و یا درباره مشکلتان حرف بزنید. به کسی علاقمند می شوید که کاملا از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است. به یکی از اهدافتان نزدیکتر از همیشه هستید.

بهمن

به الهامات درونی تان بها دهید و قدرت آن را دست کم نگیرید. مراقب احساسات نهفته تان نسبت به همسر یا فرد مورد علاقه تان باشید. درصدد استحکام بخشی به روابط دوستانه و عاطفی تان باشید و با دوستان قدیمی دیداری تازه کنید. اعتماد و باور فردی، کلید دستیابی به موفقیت محسوب می شود. با ذهنی متمرکز و دقت به جزئیات پیش بروید و نگذارید امور جزئی و پیش پا افتاده تمرکزتان را به هم بزنند.

اسفند

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده‌اید، جایی که به‌اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سرخود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال ماه تولد: ۱ اسفند ۹۷

فال ماه تولد: ۴ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments